UA

Convocatòria d'ajudes a la formació musical per al curs 2016/17 (segona trobada)

09.03.2017

Sant Vicent del Raspeig, 9 de març de 2017

La Fundación General de la Universitat d'Alacant en compliment de les seues finalitats fundacionals conforme a l'artícul 6 dels seus Estatuts, efectúa la present convocatòria d'acord amb les següents

BASES:

I. OBJECTE

Es convoquen 59 ajudes a la formación musical (55 completes i 4 mitjanes) per als músicos que siguen membres titulars de l'Orquestra Filarmónica de la Universitat d'Alacant, d'acord amb la distribución arreplegada en l'annex a la present convocatòria.

II. BENEFICIARIS

Podrán optar a aquestes ajudes aquells músicos que hagen superat les proves d'accés a l'Orquestra Filarmónica de la Universitat d'Alacant en la convocatòria 2016/17.

Els músicos titulars de plantilla incorporats en proves d'accés de añus  anteriors no necessitarán completar la sol·licitud. La renovación de la seua beca será automática si han obtingut la calificación d'apte en el curs 2015/16 i  es presenta informe favorable del director.

III. MODALITAT I CUANTÍA DE LES AJUDES

L'import de cada ajuda será de 300€ per Trobada i en atención a la programación de l'OFUA.

IV. SOL·LICITUDS

El termini de presentación de sol·licituds será de 10 días naturals a partir de la data de publicación de la convocatòria.

Les sol·licituds es formalitzarán a través de el formulari online disponible  en la página web de l'OFUA  per als músicos de nova incorporación en l'actual convocatòria de proves d'accés 2016/17.

V. COMISIÓN AVALUADORA

Per a la valoración i selección de sol·licituds es constituirá una comisión avaluadora presidida pel Director de la Fundación General, i integrada per  el Director del Secretariat de Cultura del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística, el Director Titular de l'Orquestra Filarmónica de la Universitat d'Alacant i com a secretari de la comisión actuará el director del Servei de Cultura del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística.

VI. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

• Els beneficiaris de les ajudes adquireixen el compromís d'assistir als assajos i concerts previstos en la programación d'aquesta Segona Trobada 2016/17
  • L'incompliment de la deguda assistència als assajos  comportará, salve per causes degudament justificades,  el descompte de la quantitat proporcional en l'ajuda concedida.

La no assistència a concerts per part del músico supondrá la pérdida i extinción de l'ajuda a la formación musical,  excepte causes justificades. En ningún suposat podrá al·legar-se com a causa justificada la participación del músico en un concert d'una altra formación musical.

VII. JUSTIFICACIÓN I PAGAMENT DE L'AJUDA

El pagament de l'ajuda concedida es realitzará mitjançant transferència bancària al compte que s'indicará en l'imprès de sol·licitud.

Aquestes ajudes són compatibles amb altres ajudes o subvencions.

VIII. MÁS INFORMACIÓN

Aula de Música

Vicerectorat de Cultura, Esport i Política lingüística de la Universitat d'Alacant

Actividades.musicales@ua.es / aula.musica@ua.es

IX DURACIÓN DE L'AJUDA

La percepción de l'ajuda s'estendreá durant la present Trobada.

X. ANNEX

AJUDES A la FORMACIÓN MUSICAL

Plantilla Músicos titulars…. 59

ENTENIMENTADES

Violins 18

Violes 6

Violoncels  5

Contrabaixos 3

VENTS FUSTA

Flautes  3

Oboès 3

Clarinets 2

Fagots 2

VENT METALL

Trompes 4

Trompetes 4 (2 amb ajuda completa i 2 amb mitja ajuda)

Trombons 2

Trombón sota 1

Tuba 1

Timbal 1

Percusión 4 (2 amb ajuda completa i 2 amb mitja ajuda)

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent, s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Email: uafg@ua.es

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es