UA

EL MUA celebra el Dia Internacional dels Museus

13.05.2014

Dia Internacional de los Museos en el MUA

El Museu de la Universitat d'Alacant celebra del 14 al 18 de maig el Dia Internacional dels Museus amb una sèrie d'activitats obertes a tots els públics, que permetran connectar persones, patrimoni, història i cultura.

Entre les activitats programades durant aquests quatre dies, el MUA convoca un concurs fotogràfic. La idea és fer fotografies amb el mòbil en el MUA, ja siga sol o en grup. Les fotos poden enviar-se fins al 15 de maig a mua.concursos@ua.es Totes les imatges s'utilitzaran per a fer un gran mural que estarà exposat del 16 al 18 de maig en les instal·lacions del museu.

A més, l'artista Pedro Cantero ha plantejat una creació col·lectiva a la qual es convida a participar els membres de la comunitat universitària i el públic en general. Els dies 14 i 15 de maig es muntaran expositors en el campus de la UA en els quals les persones que vulguen podran escriure missatges. Aquests missatges s'introduiran en botelles reciclades de vidre.

Així, el 15 de maig, a la vesprada, s'inaugurarà en el MUA la instal·lació ‘Missatges a la deriva’, que pretén ser una metàfora de les estructures socials actuals. L'acció-instal·lació estarà oberta fins al 16 de maig a la vesprada.

El MUA també proposa tallers didàctics familiars i activitats de cap de setmana. En primer lloc, el divendres a la vesprada el museu serà escenari d'un joc de pistes. La finalitat és descobrir una obra i connectar, a través d'aquesta, amb altres xiquets i les seues famílies.
Després, la mateixa vesprada hi haurà microtallers d'escultures modulars, laberint MUA, dibuixos entrellaçats, i ‘Tu eres l'obra d'art’.

El dissabte i el diumenge hi haurà també diverses activitats, amb visites guiades i tallers d'elaboració de paisatges, a través d'elements naturals. Les activitats del cap de setmana estan obertes a tots els públics amb inscripció prèvia: didactica.mua@ua.es/ 965909517

Més informació (programa)

(via: www.veu.ua.es)

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent, s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Email: uafg@ua.es

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es