UA

“Estación de peaje”, seleccionada en el Festival de Cinema de Bogotà.

11.09.2012

La pel•lícula documental “Estación de peaje”, produïda per la Fundació General, ha sigut seleccionada per a la 29 Edició del Festival de Cinema de Bogotà que s'inaugura el pròxim 10 d'octubre. Dirigida per Vicente Pascual i Luis García, membres del Taller d'Imatge, el documental reviu l'horror patit per Francisco Aura i Antonio Ballesta, dos alacantins supervivents del camp de concentració de Mauthausen, que van ser testimonis de l'holocaust nazi durant els seus quatre anys de presidi. Subvencionada pel Ministeri del Presidència espanyol, va comptar amb la investigació històrica del professor d'Humanitats Contemporànies de la UA José Miguel Santacreu, la producció de Cristina Molina i el treball de Roberto Ruiz de Zafra i Ramón Delegido, membres també del Taller d'Imatge, en la postproducció de so i imatge, respectivament.

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent, s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Email: uafg@ua.es

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es