UA

Amb la família i contra el càncer amb l'OFUA

23.04.2012
Alacant, 23 d'abril de 2012

Concert matinal el diumenge en el Campus i el 2 de maig, en l'ADDA

Amb un repertori basat en l'archiconocida simfonia del Nou Món del compositor txec Antonin Leopold Dvorák, l'Orquestra filharmònica de la Universitat d'Alacant reprèn la seua temporada de Concerts de Primavera la recaptació de la qual anirà destinada íntegrament a l'Associació Espanyola Contra el Càncer. En total, l'OFUA oferirà cinc actuacions en diferents punts de la província. El primer d'ells, tindrà lloc en l'Auditori de la Mediterrania, de La Nucia, dissabte que ve, dia 28 d'abril a les 20 hores.

Una de les apostes més noves de la temporada tindrà lloc en el Paranimf de la Universitat d'Alacant, el diumenge dia 29 d'abril, a les 12 del matí. Amb una dinàmica similar a la dels concerts didàctics, l'OFUA proposa un atractiu i innovador format de Concert en Família, apte per a tots els públics. En ell realitzarà un apassionant viatge al Nou Món en una actuació, dinàmica i fresca que comptarà amb les explicacions del seu director titular, Mihnea Ignat, sobre els diferents moments de la peça i el so dels instruments.

El mateix diumenge a la vesprada, a les 19'30 hores, l'Orquestra universitària oferirà un concert d'entrada lliure en la Parròquia de La nostra Senyora de la Misericòrdia en Banyeres.

El colofó en l'ADDA

La gran cita de la temporada tindrà lloc el dia 2 de maig a les 20'30 hores, en l'ADDA, Auditori de la Diputació d'Alacant. Es tracta del tradicional Concert de Primavera que, obert a la societat alacantina, comptarà amb la representació de les principals autoritats acadèmiques i polítiques de la ciutat. Per a aquest concert de caràcter absolutament benèfic, l'orquestra comptarà amb la participació del violoncel·lista ucraïnés Maksym Dyedikov, alumne virtuós de l'Escola Superior de Música Regna Sofia.

Dyedikov ha rebut lliçons magistrals d'alguns dels més prestigiosos violoncel·listes europeus. Guanyador de diversos primers premis per la seua interpretació en diferents concursos internacionals celebrats a Ucraïna i Espanya, principalment, és membre de diverses orquestres de cambra amb els quals en 2010, va obtenir de mans de La seua Majestat la Reina, l'Esment de Grup de Càmera més Excel·lent en l'especialitat de Grups amb Piano i el Primer Premi en el Concurs Ciutat de Manresa en la categoria de Grups de Càmera.

Les entrades per al concert benèfic de l'ADDA es poden adquirir a un preu simbòlic de 10 euros a través de Servicam (Tel.:905117117 ; www.servicam.com). També estan disponibles en l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) en Av. Catedràtic Soler, 4 Alacant (tel.965924777) i una hora abans del concert en la taquilla de l'Auditori de la Diputació d'Alacant (ADDA). Per a els qui vulguen col·laborar i no puguen assistir s'ha habilitat una fila 0 a través de Servicam.

Els concerts de l'OFUA estan organitzats pel Vicerectorat d'Extensió Universitària, la Fundació General de la Universitat d'Alacant i patrocinats per la Fundació Manuel Peláez del Castillo. Compten amb la col·laboració de la Fundació Isaác Albéniz, l'Escola Superior de Música Regna Sofia, l'AECC i la Brass Academy Alacant.

Font: Actualitat universitària UA

Més informació:
- web.ua.es/va/orquesta-filarmonica-ua/documentos/concerts/2012/concert-en-familia.pdf
- Lloc web de l'Orquestra

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent, s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Email: uafg@ua.es

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es