UA

Convocatòria d'ajuts a la formació musical per al curs 2011/2012

17.03.2012
Sant Vicent del Raspeig, 17 de març 2012

La Fundació General de la Universitat d'Alacant en compliment de les seues finalitats fundacionals conforme a l'artícul 6 dels seus Estatuts, efectúa la present convocatòria d'acord amb les següents

BASES:

I. OBJECTE

Es convoquen 50 ajudes a la formació musical per als músicos que siguen membres titulars de l'Orquestra Filarmònica de la Universitat d'Alacant, d'acord amb la distribució arreplegada en l'annex a la present convocatòria.

II. BENEFICIARIS

Podrán optar a aquestes ajudes aquells músics que hagen superat les proves d'accés a l'Orquestra Filarmònica de la Universitat d'Alacant en la convocatòria 2011/12 i sempre que el músico supere les diferents proves de coneixement del repertori per a les quals l'orquestra li convoque al llarg de la temporada de concerts.

Els músicos titulars de plantilla incorporats en proves d'accés de añus anteriors no necessitarán completar la sol·licitud. La renovació de la seua beca será automática si han obtingut la calificació d'apte en el curs 2010/11 i es presenta informe favorable del director. Aquests músicos, que renoven la beca a la formació musical, estarán subjectes a aquestes proves de coneixements del repertori que convoque el director.

III. MODALITAT I CUANTÍA DE LES AJUDES

L'import de l'ajuda será de 400€ per trobada d'assajos i concerts per a aquest curs académic 2011/12 i en atenció sempre a la programació de l'OFUA.

IV. SOL·LICITUDS

El termini de presentació de sol·licituds será de 15 díes naturals a partir de la data de publicació de la convocatòria.
Les sol·licituds es formalitzaran en l'imprès que l'OFUA posarà a la disposició dels músics de nova incorporació en l'actual convocatòria de proves d'accés 2011/12.

V. COMISIÓ AVALUADORA

Per a la valoració i selecció de sol·licituds es constituirá una comisió avaluadora presidida per la Directora de la Fundació General, i integrada pel Director del Secretariat de Cultura del Vicerectorat d'Extensió Universitària, el Director Titular de l'Orquestra Filarmònica de la Universitat d'Alacant i com a secretària de la comisió actuará la coordinadora técnica de les Activitats Musicals de la Fundació General.

VI. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS
  •  Els beneficiaris de les ajudes adquireixen el compromís d'assistir als assajos i concerts previstos en la programació anual per a la trobada que comença el próximo 17 de març 2012.
  • Els beneficiaris tendrán que superar les proves de faristol que es convoquen per a cada programa. El músic deixará de percebre l'ajuda proporcional al període de realització del programa específic en cas de no superar la prova de faristol
  • La persona que no haja superat les proves de faristol podrá presentar-se a les successives proves de faristol convocades al llarg de la programació anual de l'OFUA. A aquestes proves es podrán presentar igualment músicos de la llista d'espera de l'OFUA así com aquells que ho sol·liciten mitjançant la convocatòria d'accés permanent.
  • L'incompliment de la deguda assistència als assajos comportará, salve per causes degudament justificades, el descompte de la quantitat proporcional en l'ajuda concedida.
La no assistència a concerts per part del músico supondrá la pérdida i extinció de l'ajuda a la formació musical, excepte causes justificades. En ningún suposat podrá al·legar-se com a causa justificada la participació del músic en un concert d'una altra formació musical.

VII. JUSTIFICACIÓ I PAGAMENT DE L'AJUDA

El pagament de l'ajuda concedida es realitzará mitjançant transferència bancària al compte que s'indicará en l'imprès de sol·licitud.

Aquestes ajudes són compatibles amb altres ajudes o subvencions.

VIII. MES INFORMACIÓ

Activitats Musicals
Fundació General de la Universitat d'Alacant
Actividades.musicales@ua.es

IX DURACIÓ DE L'AJUDA

La percepció de l'ajuda es realitzará per trobades d'assajos i concerts durant el present curs académic 2011/12.

No obstant l'anterior, i sempre atenent a la programació de l'OFUA i a la calificació de “apte” que cada músic ha d'obtenir després de cada prova de faristol per a cada programa per trobades que l'OFUA tindrá previst.

X. ANNEX

AJUDES A LA FORMACIÓ MUSICAL

Plantilla Músics titulars 50

ENTENIMENTADES
Violins 18
Violes 6
Violoncels 5
Contrabajos 1

VENTS FUSTA
Flautes 2
Oboès 2
Clarinets 2
Fagots 2

VENT METALL
Trompes 4
Trompetes 2
Trombons 3 (fixes discontínues)
Tuba 1 (fixa discontínua)
Percusió 2

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent, s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Email: uafg@ua.es

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es