Notícies i esdeveniments

Recents

La Universitat d'Alacant, plata en els CEUS de futbol sala femení i bàdminton
12.04.2019
La Universitat d'Alacant tanca la celebració de les fases finals dels Campionats d'Espanya Universitaris (CEUS) de 2019 amb doble èxit, el de la bona organització des del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües i l'estrictament esportiu, amb els resultats collits pels seus esportistes, que han sigut diverses medalles en les modalitats de futbol sala, tenis i bàdminton.
Més informació

Publicació de la borsa definitiva de treball per a monitores i monitors de l'Escola d'Estiu de la UA 2019
11.04.2019
Reunida la Comissió de selecció [...], es resolen les al·legacions presentades a la baremació provisional de la Borsa, s'aprova el criteri de resolució de l'ordre de posició en la Borsa en cas d'empat i es publica la confecció de la Borsa definitiva.
Més informació

La Universitat d'Alacant comença les fases finals dels CEUS amb la recepció oficial del rector
10.04.2019
El Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) va ser l’escenari ahir de la recepció d'esportistes i representants de les universitats espanyoles que competeixen en els CEUS (Campionats d'Espanya Universitaris) de 2019 de futbol sala, tennis i escacs, que se celebren fins divendres a les instal·lacions esportives universitàries, a Sant Vicent del Raspeig i al Club de Tennis Alacant.
Més informació

La Universitat d'Alacant presenta el Cicle de Concerts de Primavera de la seua Orquestra Filharmònica
10.04.2019
Enguany, el programa inclou quatre actuacions, dues de de caràcter solidari a la ciutat d’Alacant i dues més en les localitats de la Romana i Oriola. El cicle compta amb el suport dels patrocinadors anuals de l’OFUA, la Fundació Manuel Peláez, Vectalia, Hidraqua i Cajamar, a més de col·laboracions puntuals d’altres institucions per a concerts concrets del programa.
Més informació

La Marató d'Ocupació i Autoocupació de la Universitat d'Alacant fa la XXI edició el dijous 4 d'abril
02.04.2019
Els baixos de la Biblioteca General de la Universitat d’Alacant acolliran aquest dijous la XXI Edició de la Fira d’Ocupació i Autoocupació Universitària, «Marató d’ocupació i autoocupació», un fòrum pensat per a afavorir el contacte entre empreses, institucions i organitzacions públiques i privades amb estudiants i titulats de la Universitat d’Alacant que els aportarà possibilitats d’ocupació i pràctiques acadèmiques externes, ...
Més informació

Convocatòria d'ajudes a la formació musical per a la trobada de primavera del curs 2018/19
29.03.2019
Es convoquen 48 ajudes a la formació musical per als músics que hagen sigut convocats a participar en la III Trobada de Primavera de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant i en quartet de corda de l'OFUA d'acord amb la distribució arreplegada en l'annex a la present convocatòria.
Més informació

Convocatòria de 2 ajudes de muntatge i control de material i arxiu per a l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant
29.03.2019
L'objecte de les presents bases és regular la convocatòria de 2 ajudes per a la realització de treballs de muntatge i control de material de partitures de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant.
Més informació

Jesús Zuazo parla de la construcció de l'espai i el temps en la seua obra en el MUA
21.03.2019
Amb motiu de la mostra ‘L’espai construït’ exposada en el MUA, que aplega els trenta anys de carrera artística de Zuazo, l’artista alacantí participa en una taula redona al costat d’Isabel Tejeda i Juan Antonio Roche

XXI Marató d'Ocupació i Autoocupació
20.03.2019
Des del Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació de la Universitat d'Alacant, a través del Centre d´Ocupació, celebrarem el pròxim 4 d´abril de 2019 la XXI edició de la fira d'ocupació i autoocupació universitari, Maratón d'Ocupació i Autoempleo, en els baixos de la Biblioteca General de la nostra Universitat
Més informació

Publicació del barem i proposta provisional de borsa de treball de l'Escola d'Estiu de la UA 2019
20.03.2019

Compartir en...Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en Google+

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Carretera de Sant Vicent, s/n
Alacant (Spain)

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es