Notícies i esdeveniments

Recents

Concerts de Nadal de l'Orquestra Filharmònica de la UA
11.12.2018
L’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant presenta el seu tradicional Cicle de Concerts de Nadal, amb tres actuacions aquesta setmana a Cocentaina, Castalla i Alacant, aquest últim solidari en l’ADDA amb els clubs rotaris a benefici de Càritas. El cicle estarà dirigit, per primera vegada, per Gerard Pastor com a director convidat.
Més informació

Convocatòria d'ajudes a la formació musical per a la II Trobada de l'OFUA del curs 2018/19
05.12.2018
Es convoquen 54 ajudes a la formació musical per als músics que hagen sigut convocats a participar en la II Trobada de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant, d'acord amb la distribució arreplegada en l'annex a la present convocatòria.
Més informació

La Seu Universitària d'Elda programa una conferència i la projecció d'un documental sobre alacantins a Mauthausen
04.12.2018
Els testimonis i vivències de dos supervivents alacantins al camp de concentració de Mauthausen (Àustria), Francisco Aura Boronat (Alcoi, 1918) i Antonio Ballesta Martínez (Albatera, 1910), són la base sobre la qual gira el documental Toll Station (‘estació de peatge’), realitzat pel Taller d'Imatge
Més informació

La UA i els clubs rotaris Alacant i Alacant Port presenten el seu Concert Solidari de Nadal a benefici de Càritas
23.11.2018
La Universitat d’Alacant ha presentat aquest matí en roda de premsa el tradicional Concert de Nadal Rotary-UA, que interpretarà l’Orquestra Filharmònica de la UA (OFUA) sota la direcció, per primera vegada, del director convidat Gerard Pastor. Igual que en les edicions passades, el concert serà a benefici de Càritas i se celebrarà el 15 de desembre a l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA) a les 20 hores, amb un preu donatiu de quinze euros.
Més informació

El MUA inaugura 'Temps d'art 2018', la primera exposició de la Convocatòria d'Art de la Càtedra Antoni Miró
23.11.2018
Dilluns que ve, 26 de novembre, el Museu de la Universitat d’Alacant (MUA) inaugura l’exposició «Temps d’art 2018», a les 19 hores, a la sala El Cub. La mostra està integrada per les obres plàstiques de les tres artistes que van ser seleccionades en la primera convocatòria de beques, en l’apartat producció d’exposicions, llançada per la Càtedra Antoni Miró d’Art Contemporani i la Fundació Banc Sabadell.
Més informació

L'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant commemora els 120 anys d'Aguas de Alicante
19.11.2018
Coorganitzat per Aguas, la Universitat d’Alacant, Hidraqua i l’Ajuntament d’Alacant, el concert serà al teatre Principal d’Alacant el 19 de novembre a un preu únic de 10 euros. Tota la recaptació d’aquest concert, inclòs en la marca VEU Solidària de la UA, es destinarà a la Fundació Emplea, entitat sense ànim de lucre dedicada al desenvolupament de mètodes i projectes innovadors per a afavorir la plena inserció laboral en el mercat de treball de les persones en risc d’exclusió en l’àmbit de l’ocupació.

El MUA inaugura l'exposició "Després de la fi de l'art" de Fernando Bañuls
19.11.2018
El Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) ha inaugurat l'exposició "Després de la fi de l'art" de l'artista Fernando Bañuls, una mostra de quinze obres pictòriques realitzades amb diferents tècniques que romandrà situada en la Sala Polivalent de la pinacoteca universitària fins al 5 de gener de 2019.
Més informació

La UA acull els primers partits de futbol femení de la història de l'esport universitari a Espanya
16.11.2018
El camp de futbol del campus de Sant Vicent del Raspeig de la Universitat d’Alacant ha acollit un important pas per a la igualtat en l’esport universitari. Per primera vegada, dos equips universitaris femenins han disputat un partit de futbol.
Més informació

Magistrats de la UE i experts en registre i protecció de varietats vegetals participen en la V Jornada Internacional sobre varietats vegetals
13.11.2018
Per a tractar d’aclarir l’estat del sistema de Propietat Intel·lectual per a la protecció de les Varietats Vegetals l’Àrea de Dret Mercantil de la Universitat d’Alacant en col·laboració amb el màster de Propietat Industrial i Intel·lectual de la UA, Magister Lvcentinvs, organitza la V Jornada Internacional sobre varietats vegetals demà dimarts 13 i el dimecres 14 de novembre de 2018 a la sala d’actes de la Facultat d’EducacióPer a tractar d’aclarir l’estat del sistema de Propietat Intel·lectual per a la protecció de les Varietats Vegetals l’Àrea de Dret Mercantil de la Universitat d’Alacant en col·laboració amb el màster de Propietat Industrial i Intel·lectual de la UA, Magister Lvcentinvs, organitza la V Jornada Internacional sobre varietats vegetals demà dimarts 13 i el dimecres 14 de novembre de 2018 a la sala d’actes de la Facultat d’Educació
Més informació

Concert Cum Laude a l'ADDA amb alumnes del màster d'Interpretació de Guitarra Clàssica de la UA
08.11.2018
L’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA) acollirà el pròxim divendres 9 de novembre a les 20 hores el Concert Cum Laude, interpretat per alumnes del màster d’Interpretació de Guitarra Clàssica de la Universitat d’Alacant que han obtingut la màxima qualificació, «cum laude», en el màster durant el passat curs.

Compartir en...Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en Google+

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Carretera de Sant Vicent, s/n
Alacant (Spain)

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es