Notícies i esdeveniments

Recents

Laura García Castañeda, de l'equip de rugbi femení de la UA, disputa amb Espanya el torneig de rugbi platja 5 a Moscou
26.07.2019
Laura García Castañeda, coneguda esportivament com a Fafa i jugadora de l’equip de rugbi femení de la Universitat d’Alacant, formarà part demà de la Selecció Espanyola de rugbi platja 5 en el debut del combinat en aquesta modalitat esportiva, que tindrà lloc en el Torneig Internacional de Moscou.
Més informació

Finalitza la cinquena edició de les Residències de Creació i Investigació en Art Contemporani del MUA
26.07.2019
La cinquena edició del Programa de Residències de Creació i Investigació en Art Contemporani PLUS del Museu de la Universitat d’Alacant, acaba divendres, 26 de juliol, després de dues setmanes de treball creatiu amb els sis artistes seleccionats en aquesta convocatòria.
Més informació

Els millors del "seven" es donen cita en el XXII Torneig Rugbi Platja Universitat d'Alacant
25.07.2019
La platja de Sant Joan, a Alacant, serà escenari el pròxim dissabte d’una jornada de rugbi 7, també conegut com seven, que reunirà un bon nombre d’esportistes d’elit sobre l’arena per a disputar el XXII Torneig Rugbi Platja Universitat d’Alacant.

Alarza i Sánchez Mantecón disputen la penúltima prova de les WTS
19.07.2019
Penúltima prova de les World Triathlon Series (WTS), les conegudes com a sèries mundials, en les quals participaran amb diferents objectius dos triatletes de l’equip federat de triatló de la Universitat d’Alacant, que dirigeix Roberto Cejuela.

La UA lliura un xec solidari a l'Associació Espanyola contra el Càncer
19.07.2019
La recaptació suma 1.344 euros, fruit del concert oferit pel Quartet de Corda de l’OFUA el mes de maig passat en el Teatre Principal, amb la col·laboració de la Junta Major de Confraries i Germandats d’Alacant

Nit de swing amb The Red Velvets al MUA
19.07.2019
El Museu de la Universitat d’Alacant s’uneix per cinquè any consecutiu a la celebració de la Nit en Blanc juntament amb museus i centres culturals alacantins, divendres 19 de juliol.

L'equip de futbol masculí de la UA guanya la Copa Sant Pere
16.07.2019
L’equip de futbol masculí de la Universitat d’Alacant es va proclamar el passat dissabte campió de la Copa Sant Pere de futbol amateur, que en aquest 2019 ha fet la seua 74a edició, en vèncer l’equip Intercity- La Voz per un ajustat 1 a 0, obra de Jony en el minut 80.

L'equip de futbol masculí de la UA es juga la Copa Sant Pere
12.07.2019
El quadre universitari s'enfrontarà a l'Intercity en l'estadi Joaquín Villar del Tossal a les 19.30 hores. La direcció tècnica presenta sis incorporacions i el nou entrenador, Juan Castillo, per a la pròxima temporada
Més informació

El màster en Art Dramàtic Aplicat de la UA presenta les seues novetats per al pròxim curs
12.07.2019
Un taller gratuït en col·laboració amb la fundació SGAE sobre ‘Canto, coreografia i dansa en el teatre espanyol del segle XXI’, el cicle ‘Teatre i Desmemòria’; i la posada en marxa del primer llargmetratge del màster, entre les novetats
Més informació

Vectalia es compromet un any més amb el patrocini de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant
03.07.2019
Vectalia i la Universitat d’Alacant han renovat un any més el conveni de patrocini del projecte musical de l’Orquestra Filharmònica de la UA. L’acord ha sigut rubricat pel conseller delegat del grup empresarial alacantí, Antonio Arias i el rector de la Universitat, Manuel Palomar.

Compartir en...Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en Google+

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Carretera de Sant Vicent, s/n
Alacant (Spain)

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es