Notícies i esdeveniments

Recents

Jesús Zuazo exposa 'L'espai construït' en el MUA
08.02.2019
L’artista alacantí Jesús Zuazo i la seua obra protagonitzen una nova exposició al Museu de la Universitat d’Alacant, una retrospectiva que recull trenta anys de carrera artística, comissariada pel professor Juan Antonio Roche, amb el títol «L’espai construït».
Més informació

Llista definitiva d'admesos i exclosos en la borsa de treball de l'Escola d'Estiu de la UA 2019
07.02.2019
Més informació

Continuen els actes de celebració del 50 Aniversari del CEU amb una conferència i la projecció d'un documental
04.02.2019
La Seu Ciutat d’Alacant acull aquesta setmana la taula redona ‘La universitat que vam viure en el tardofranquisme’ i la projecció del documental ‘50 anys del CEU: història i memòria’
Més informació

L'univers del sabor arriba al MUA amb una mostra dedicada a les espècies
01.02.2019
El Museu de la Universitat d’Alacant inaugura l’exposició singular: «Espècies. L’univers del sabor». Organitzada per la Càtedra Carmencita d’Estudis del Sabor Gastronòmic, la mostra estarà oberta al públic a la sala El Cub fins al 7 d’abril per a oferir al visitant una proposta sensorial diferent, centrada en com ens sedueixen les herbes culinàries pel seu poder aromàtic i sàpid, transformen la matèria primera més humil, n’incrementen el sabor, el color i l’aroma.
Més informació

El rector de la UA rep Fernando Alarza, nou fitxatge de l'equip universitari de triatló
31.01.2019
El rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, ha rebut en el despatx rectoral el nou fitxatge de l’equip de triatló de la UA, Fernando Alarza, que suposa una incorporació important per al conjunt universitari que dirigeix el tècnic Roberto Cejuela.
Més informació

L'equip universitari d'handbol de la UA demostra la fortalesa del seu projecte amb un empat davant del Club Handbol Benidorm
30.01.2019
L’equip masculí d’handbol és una de les apostes principals del vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües de la Universitat d’Alacant i una bona mostra d’això és el projecte que es va iniciar aquest estiu de la mà de José Julio Espina, tot un referent d’aquest esport, doctor en Ciències de l’Esport, professor i investigador en la institució acadèmica alacantina que s’ha fet càrrec del conjunt universitari.

L'equip de voleibol femení de la UA porta la Superliga Femenina 2 a la Nucia
30.01.2019
El pavelló Camilo Cano de la localitat de la Nucia va acollir dissabte passat el primer partit oficial d’un equip federat de la Universitat d’Alacant que es disputa fora del campus de Sant Vicent del Raspeig. L’equip de voleibol femení de la Universitat d’Alacant, que milita en la Superliga Femenina 2, es va enfrontar al Universidad de Granada...
Més informació

Llista provisional d'admesos i exclosos en la borsa de treball de l'Escola d'Estiu de la UA 2019
29.01.2019

L'obra de l'alacantí Cayetano Ferrández arriba al MUA amb Dis-Contínua
23.01.2019
La Sala Sempere del MUA allotjarà des del pròxim dijous 24 de gener i fins al 3 de març, l’exposició «Dis-contínua» que exposa un selecció de fotografies, escultures i vídeo de l’artista alacantí Cayetano Ferrández, comissariada pel professor de la UA, Enric Mira.
Més informació

Tornen els "Diumenges al MUA" amb un nombre més elevat de propostes
16.01.2019
L’èxit d’edicions anteriors i la gran afluència de públic han portat el Museu de la Universitat d’Alacant (MUA) a dissenyar un nombre més gran d’activitats en la nova programació de «Diumenges al MUA», creada per al segon quadrimestre d’aquest curs. Deu propostes integren el programa que es durà a terme del gener al juny, amb tallers i espectacles per a tota la família d’11 a 12.30 hores, i amb la incorporació aquest any de les aules de Teatre i Dansa de la UA.

Compartir en...Compartir en Facebook Compartir en Twitter Compartir en Google+

Fundació General de la Universitat d'Alacant

Edifici Germá Bernácer (soterrani)
Carretera de Sant Vicent, s/n
Alacant (Spain)

Agència de Colocació autoritzada amb el nº 1000000006.

Per a més informació: uafg@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: informatica@uafg.es