La Universitat d’Alacant celebra la quarta edició del curs Màrqueting i Moda

Durant quatre jornades, el programa docent tracta les claus per a organitzar i difondre un esdeveniment mitjançant les classes magistrals de les expertes Elena Vidal Román i María García Muntó

Tindrà lloc els dies 15, 16, 22 i 23 de juliol al campus de Sant Vicent del Raspeig en horari de 15 a 20 hores, els divendres, i de 9 a 14 hores, els dissabtes

Cartel_Marketing_Moda_UA

Cartell del curs Màrqueting i Moda

Alacant. Dilluns, 11 de juliol del 2022

La Universitat d’Alacant celebra la quarta edició del curs Màrqueting i Moda, un programa docent que ha tingut una gran acollida en celebracions anteriors i que en aquest any se centra en la preparació i la difusió d’un esdeveniment dedicat a la moda. Les expertes Elena Vidal Román i María García Muntó desenvoluparan les claus d’aquestes matèries i seran dirigides per la professora del Departament de Màrqueting de la UA Enar Ruiz Conde.

En concret, el curs, el nom complet del qual per a aquesta edició és «Màrqueting i moda: Com preparar i difondre el teu esdeveniment», es desenvoluparà en quatre jornades els dies 15, 16, 22 i 23, al campus de Sant Vicent del Raspeig de la UA, els divendres de 15 a 20 hores i els dissabtes de 9 a 15 hores.

Els continguts del programa se centren en l’organització i la gestió dels esdeveniments de moda, per a la qual cosa identificarà les accions de màrqueting més adequades per a garantir l’èxit en el llançament i la difusió d’aquests.

Amb format presencial i primordialment pràctic, es desenvoluparan qüestions com els tipus, l’organització, la rellevància, els pressupostos i la gestió, l’anàlisi i el protocol d’un esdeveniment de moda, en un primer bloc, i el llançament i la difusió, en un segon bloc, amb temes com la planificació del llançament de l’esdeveniment, la identificació de l’objectiu de comunicació, l’estratègia i les accions, la mesura i el control de resultats, els mitjans especialitzats, les xarxes socials, el correu electrònic de màrqueting i bloguers i influencers.

Com explica Enar Ruiz, aquest curs «s’ha celebrat en tres edicions i sempre ha tingut una bona acollida. Es tracta d’un curs molt pràctic i l’imparteixen dues expertes en la matèria que ofereixen tant els seus coneixements com la seua experiència pròpia, tan important per a aquest tipus d’esdeveniments». «Cada any es matricula alumnat de molt diferents estudis de grau, però també professionals del sector que volen renovar els coneixements», afig.

Les expertes encarregades d’impartir aquests coneixements són María García Muntó, general manager de Moda Nova Events (@modanovaevents) i directora d’esdeveniments i comunicació del restaurant L’Escaleta de Cocentaina, conegut per tenir dues estrelles Michelin, i Elena Vidal Román, especialista de màrqueting on-line en Gioseppo i coneguda instagramer amb el seu perfil @alicantestreetstyle.

Amb matrícula oberta actualment, la tarifa general és de 120 euros, mentre que per a l’alumnat UA, AlumniUA, PAS i PDI és de 100 euros. Tota la informació sobre continguts i matriculació està disponible en l’enllaç web.