La Universitat d’Alacant aconsegueix 38 ors, 47 plates i 31 bronzes en el Campionat Autonòmic del 2022

En l’apartat per equips, la institució ha aconseguit l’or en futbol sala femení, bàdminton, orientació, rem, trail, triatló i voleibol de platja

En competicions individuals, la UA ha tingut representants en 19 disciplines esportives diferents

Diferents moments dels esportistes de la UA en la disputa del CADU 2022

Alacant. Divendres, 27 de maig del 2022

La Universitat d’Alacant ha tancat la seua participació en el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU) en l’edició del 2022 amb grans resultats que es reflecteixen en un medaller que s’ha omplit amb 38 ors, 47 plates i 31 bronzes.

Concretament, destaquen alguns resultats grupals, tant en competicions per equips com individuals (on la suma dels resultats atorga medalla a la universitat en conjunt). D’aquesta manera, cal destacar èxits com les medalles d’or aconseguides en futbol sala femení, bàdminton, orientació, rem, trail, triatló i voleibol de platja; les medalles de plata en bàsquet i voleibol femenins, handbol masculí, natació i pilota valenciana, i els bronzes per equips en escacs, atletisme, karate i tennis de taula.

En l’apartat d’esport individual destaquen algunes actuacions com les de Daniel Navarro, campió absolut d’escacs; Nicole Mariana Barrios i Daniel Pérez, amb dos ors i dues plates, respectivament, en atletisme; Ana Ramírez i Carlos Sánchez, amb dues medalles, respectivament, en bàdminton; Marina Cots, Lucía Hernández i Marina Lázaro, amb tres medalles, respectivament, en natació, i, finalment, Luis Miguel Velásquez, que va aconseguir dues medalles en natació i l’or en la categoria masculina de triatló.

El medaller complet de la Universitat d’Alacant en el CADU es pot consultar en el següent enllaç.