La Universitat d’Alacant celebra el Dia de l’Esport amb exhibicions dels equips i tallers d’activitats esportives

El dimecres 6 d’abril les instal·lacions esportives de la UA acullen diferents activitats esportives amb l’objectiu de promoure l’activitat física

Alacant. Dimarts, 5 d’abril del 2022

La Universitat d’Alacant celebra el Dia Internacional de l’Esport per al Desenvolupament i la Pau amb una jornada d’activitats esportives que tindran lloc el dimecres 6 d’abril en les instal·lacions esportives del campus de Sant Vicent.

La Universitat d’Alacant s’uneix a la iniciativa de la Fundació Trinidad Alfonso, juntament amb la Conselleria d’Educació , Investigació, Cultura i Esport, i el Comitè Olímpic Espanyol, que commemoren el Dia Internacional de l’Esport per al Desenvolupament i la Pau.

Per aquest motiu, el Servei d’Esports del Vicerectorat de Cultura, Esport i Extensió Universitària ha organitzat una jornada esportiva, divulgativa i cultural oberta a la comunitat universitària prèvia inscripció en les activitats en el mateix dia de la celebració.

La jornada consta de dues parts, d’una banda els equips esportius de la Universitat d’Alacant participaran en el Dia de l’Esport. A les 8 del matí començarà l’equip de triatló; a les 13 hores el bàsquet femení; a les 15 hores els equips de rugbi femení i masculí; a les 19 hores el futbol sala femení; i a les 21 hores el voleibol femení.

A més, entre les 9 i les 13 hores es disputaran trobades lúdiques amb els equips universitaris en les modalitats de bàsquet 3x3, futbol sala i tennis.

La jornada també comptarà amb tallers esportius que es faran entre les 14 i les 21 hores de diferents disciplines com a bodi mix, balls, pilates, aikido, tennis, pàdel, taekwondo, natació, multiesport, ioga i defensa personal.

Altres activitats que oferirà el Dia de l’Esport a la Universitat d’Alacant seran un torneig d’ergòmetre. La prova comptarà amb 2 categories (femenina i masculina) i consistirà a recórrer 1.000 metres en el menor temps possible per a valorar d’aquesta manera el rendiment funcional en un remoergòmetre i també la resistència a la fatiga en un període curt de temps. Aquesta prova tindrà premis per als tres primers classificats en cada categoria.

La jornada compta amb dos cartells, el que ha fet el Gabinet d’Imatge de la UA i un altre fer per alumnat del grau de Publicitat i Relacions Públiques. Alejandro Hernández Fraga i Florencia Correa González són els guanyadors del concurs del cartell.

Dia_Intern_Deporte_Concurso_Val

Cartell Dia Internacional de l'Esport realitzat pels guanyadors del concurs