El futbol sala femení de la UA revalida el títol del Campionat Autonòmic d’Esport Universitari

El campus de Sant Vicent ha sigut l'escenari de les finals per equips en què la Universitat d’Alacant ha aconseguit una medalla d’or i tres de plata

Alacant. Divendres 11 de març de 2022

L’equip de futbol sala femení ha confirmat un any més el seu domini de la competició universitària després d’imposar-se en la final per set gols a un a les jugadores de la Universitat Miguel Hernández. El conjunt de la Universitat d’Alacant ha guanyat les darreres onze competicions del CampIonat Autonòmic d’Esport Universitari (CAEU) i en la lliga està lluitant per aconseguir una plaça en els desempats pel títol.

A més de l’or en futbol sala femení, la Universitat d’Alacant també ha sumat tres medalles de plata en les finals per equips del CAEU que s’han disputat al campus de Sant Vicent i totes tres davant equips de la Universitat de València. El bàsquet femení, que ha disputat cinc finals i compta amb un or i quatre plates en el seu palmarés, el voleibol femení, que du una dècada arribant a les finals del CAEU, i l’handbol masculí han estat els equips de la UA que han arribat a les finals autonòmiques de les seues respectives disciplines yi han aconseguit la medalla de plata.

En total, han disputat el Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CAEU) 16 equips de la Universitat d’Alacant: bàsquet, handbol, futbol, futbol sala, pàdel, rugbi, tenis i voleibol, tots en categoria femenina.