La Selecció Espanyola de futbol sala convoca la jugadora de la UA Rocío Gómez

La universitària és citada per segona vegada amb el combinat nacional i disputarà contra Portugal un doble duel amistós de preparació per al Campionat d'Europa

Alacant. Divendres, 11 de febrer del 2022

La Real Federació Espanyola de Futbol ha confirmat la convocatòria de Rocío Gómez Sordo, jugadora de la Universitat d'Alacant, amb la selecció absoluta de Futbol Sala. Clàudia Pons, seleccionadora nacional femenina, ha citat per segona vegada la jugadora de l'equip universitari, que tindrà l’oportunitat de jugar durant la disputa de dues trobades internacionals de caràcter amistós amb la selecció de Portugal.

Des del diumenge 20 al dijous 24 de febrer, la Selecció Espanyola estarà concentrada a la localitat lusitana d'Oliveira d'Azeméis. Seran els dies 22 i 23 quan tots dos combinats nacionals s’enfrontaran en la pista per a seguir amb la preparació de la fase final del pròxim Campionat d'Europa, que es disputarà del 25 al 27 de març a la localitat de Pontevedra de Gondomar en una final a quatre amb les seleccions espanyola, portuguesa, ucraïnesa i russa.

La jugadora universitària afirma que «és un orgull i un privilegi que la seleccionadora Clàudia Pons compte amb mi en aquesta convocatòria preparatòria de cara a l'Europeu», i afig que «l'afrontaré amb molta il·lusió per tornar a la selecció i amb moltes ganes de donar el millor futbol sala que puga».

Rocío Gómez Sordo, natural d'Alhendín (Granada), va fitxar per la Universitat d'Alacant procedent de l'UCAM-El Pozo Murcia Futbol Sala en la temporada 2019-2020. Aquesta temporada és la tercera de la jugadora en l'equip universitari i, a més, cursa el grau en Mestre en Educació Primària en la Universitat d'Alacant. De la seua trajectòria, destaca la convocatòria amb la Selecció Espanyola sub-23 durant la temporada passada i, prèviament, la primera convocatòria amb la Selecció Absoluta, amb la qual va aconseguir guanyar el Torneig de l’Amistat, a Rússia, en la temporada 2017-2018.

Criada en les categories inferiors dels equips Futsalhendín, Zaidín 90 i Granada Futsal, va passar pel Loja i l'UCAM FSF, en 2a Divisió Nacional, abans d’arribar a l’UCAM-El Pozo Murcia, on va debutar en Primera Divisió i va jugar durant tres temporades prèviament a la seua arribada a la Universitat d'Alacant.

Rocío_Gómez1

Rocío Gómez celebra un gol con el Universitat d’Alacant

Rocío_Gómez2

Rocío Gómez, abajo, segunda por la derecha, con el equipo