La Universitat d’Alacant estrena l’any amb dues medalles d’or i una de plata en la competició universitària de Trail

El passat cap de setmana es va disputar el primer CADU individual de l’any a la localitat valenciana de Vilamarxant

La UA va tornar amb una medalla d’or per equips del XVII Trail 3 Pics Les Rodanes i l’or i la plata individuals en la categoria femenina

CADU4

Alacant. Dimarts, 25 de gener del 2022

La competició interuniversitària autonòmica es va reprendre el passat cap de setmana amb la disputa del XVII Trail 3 Pics Les Rodanes de Vilamarxant, prova puntuable per als CADU, en la qual la Universitat d’Alacant va sumar les primeres medalles de l’any en un exigent recorregut de 14 quilòmetres en què la UA va aconseguir l’or per equips i també va sumar un altre metall daurat i una plata en la competició femenina.

L’equip de trail de la Universitat d’Alacant va participar en la prova de rapittrail de 14K amb 6 esportistes. Anais Debaigt va ser la més ràpida de la seua categoria i va aconseguir l’or, mentre que Natalia Mayo Castillo va aconseguir la medalla de plata. Jose Ignacio Alberca Ferrandis, Jorge Amorós García, Aitor Jornet Crespo i Jose Juan Cortes Plana van completar la participació de la Universitat d’Alacant en aquesta primera prova de l’any dels CADU individuals.