L’equip de voleibol femení de la UA aconsegueix la classificació per a la Copa Princesa per primera vegada en la seua història

Les universitàries van aconseguir passar a la fase final del torneig de copa després de vèncer el Mairena Vóley ahir en un partit ajornat

Voley femenino 1 Voley femenino 2

L’equip de vòlei de la UA, en formació abans del partit i en la celebració de la classificació

Alacant. Dimarts, 22 de desembre del 2021

L’equip federat de vòlei femení de la Universitat d’Alacant, que milita en la Superliga 2, ha aconseguit passar a disputar la Copa Princesa per primera vegada en la seua història. Les universitàries van accedir a la fase final de la competició copera després de vèncer el Mairena Vóley en un partit ajornat disputat ahir dimarts 21 de desembre.

En concret, les universitàries van aconseguir el bitllet per a la Copa Princesa després de vèncer el Mairena Vóley per un contundent 3 a 0 en un partit que degué disputar-se el passat 11 de desembre, però que es va veure ajornat per la situació de pandèmia. Amb aquesta victòria la UA va sumar els tres punts que li permeten recuperar la segona posició en la competició regular, que és la que li ha donat accés a la disputa de la Copa Princesa.

El torneig coper es disputarà els dies 7, 8 i 9 de gener a Las Palmas de Gran Canària i en aquest s’enfrontaran els dos millors conjunts classificats de cadascun dels tres grups que formen la Superliga 2 Femenina. El sorteig, fet divendres passat, va incloure les universitàries en el grup A, en el qual també es troben l’equip organitzador i actual campió de la Copa, el CV CCO 7 Palmas, i el líder del grup A, el Madrid Chamberí.