Els equips de rem de la Universitat d’Alacant pugen al podi en la Travessia a Rem ‘Santa Pola-Tabarca’

El falutx de l’equip femení va arribar en segona posició, mentre que els xics van aconseguir la tercera posició en la prova del Campionat Autonòmic de Rem de Fons

Alacant. Dilluns, 29 de novembre del 2021

El diumenge 28 de novembre es disputava la XXXIII Travessia a Rem «Santa Pola-Tabarca-Santa Pola» que forma part del Campionat Autonòmic de Rem de Fons. Una prova en la qual van participar els equips masculí i femení de rem de la Universitat d’Alacant i en la qual els dos van aconseguir pujar al podi en finalitzar la prova.

L’equip femení va ser el que va aconseguir una millor marca en aconseguir la segona posició de la travessia, mentre que l’equip de rems masculí va arribar a la meta en tercera posició.