La Universitat d'Alacant guanya la medalla de plata en el Campionat d'Espanya Universitari de futbol sala i el bronze en pàdel

La competició es va disputar entre dimarts i dimecres a la Universitat Francisco de Vitoria de Madrid

Alacant. Dijous, 28 d’octubre de 2021

El Campionat d’Espanya Universitari continua deixant bon sabor de boca per als equips de la Universitat d’Alacant. Aquesta vegada ha sigut en les disciplines de futbol sala femení i en pàdel.

El conjunt de futbol sala va aconseguir el subcampionat després d’arribar a la final de la competició que es va disputar el dimecres i empatar a dos gols al final del temps reglamentari amb la Universitat Rey Juan Carlos i caure en el torn de penals.

Per part seua, l’equip de pàdel va endur-se dues medalles de bronze en la competició espanyola universitària, d’una banda en la classificació per universitats i també en dobles masculins.