Amparo Navarro felicita els equips de triatló de la Universitat d'Alacant

La rectora ha rebut els equips femení i masculí que li han fet lliurament dels últims trofeus aconseguits

La Universitat d’Alacant brilla en el Campionat d’Espanya Universitari en Judo amb l’or i la plata en categoria femenina

Alacant. Dimarts, 19 d’octubre del 2021

Amparo Navarro ha rebut aquest dimarts els components dels equips de triatló de la Universitat d’Alacant als qui ha felicitat pels èxits obtinguts i pel seu compromís amb l’esport i també amb la formació acadèmica.

La rectora de la Universitat d’Alacant ha destacat els èxits dels equips que entrena Roberto Cejuela, també director del Secretariat d’Esports de la UA, i ha apuntat que «en la nostra Universitat entenem l’esport com un valor per a transmetre a tots els nostres estudiants com un exemple de vida saludable i també d’esforç».

Roberto Cejuela, per part seua, ha assenyalat durant la recepció que «som l’única universitat pública que manté equips federats, una clara mostra del nostre compromís amb l’esport d’alta competició». L’entrenador i responsable d’Esports de la institució acadèmica, ha fet un breu recorregut pels últim èxits dels dos equips, entre els quals destaquen la Copa del Rei de l’equip masculí, «un trofeu que ja tenim en propietat després de guanyar-lo en cinc ocasions de les últimes set edicions» i també el Campionat d’Espanya Sprint Elit en categoria sub23 del combinat universitari femení.

CEU

D’altra banda, i també en clau esportiva, el passat cap de setmana s’ha disputat el Campionat d’Espanya Universitari de judo. Una prova en què la Universitat d’Alacant ha copat el podi en categoria femenina en la qual Aitana Fernández Herrera va aconseguir l’or i es va proclamar campiona d’Espanya i Mireia Rodríquez Salvador va tornar a Alacant amb la medalla de plata.