La Fundació Manuel Peláez renova el seu compromís de patrocini de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant

La rectora de la UA, Amparo Navarro, i la presidenta de la Fundació, Carmen Robles, han subscrit aquest matí el conveni de col·laboració

Alacant. Dilluns, 13 de setembre de 2021

La Fundació Manuel Peláez Castillo i la Universitat d’Alacant han renovat un any més el conveni de patrocini del projecte musical de l’Orquestra Filharmònica de la UA (OFUA). L’acord ha sigut signat al despatx rectoral per la presidenta de la Fundació Manuel Peláez, Carmen Robles, i per la rectora de la universitat, Amparo Navarro. Un acte que també ha comptat amb la presència de la vicerectora de Cultura, Esport i Extensió Universitària, Catalina Iliescu; la directora de la Fundació General de la UA, Lucía Gomis, i la directora de la Fundació Manuel Peláez, Rosa Ruiz.

La Fundació Manuel Peláez Castillo (FMPC) patrocina l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant de manera ininterrompuda des de l’any 2005, fet que la converteix en el més antic i fidel patrocinador del projecte musical universitari posat en marxa aquell mateix any. El mecenatge de la FMPC permet finançar beques de formació per als músics de l’OFUA, així com celebrar cicles de concerts que anualment organitza la universitat. El conveni preveu, igualment, la celebració d’un concert benèfic a benefici de la Fundació Noray Projecte Home Alacant.

Amparo Navarro ha agraït a la presidenta de la fundació el seu compromís amb l’OFUA i ha destacat que «aquest patrocini és fonamental perquè el projecte musical de la nostra orquestra universitari es puga desenvolupar any rere any. Una iniciativa que és un espai de trobada per a alumnat universitari i també de diferents conservatoris i escoles de música de la província i que actua com una plataforma per al desenvolupament formatiu i pedagògic dels qui la integren».

Per part seua, Robles ha assegurat que «aquesta és una iniciativa que ens genera una simpatia especial, ja que ens permet col·laborar en la formació de joves en la seua carrera músical i, al mateix temps, amb la Universitat d’Alacant i també amb la Fundació Noray Projecte Home a través del concert benèfic».