La UA i Hidraqua firmen un conveni per a millorar l'accessibilitat al MUA i oferir conferències a les Seus Universitàries

Aquests cicles, previstos per al últim trimestre any, tractaran sobre canvi climàtic, aigua, contaminació i els Objectius de Desenvolupament Sostenible

Museu_UA

Alacant. Dimecres, 28 de juliol de 2021

La rectora de la Universitat d’Alacant, Amparo Navarro, i el conseller delegat d’Hidraqua, Jordi Azorín Poveda, acaben de ratificar un nou conveni de col·laboració entre les dues institucions, amb el qual incorporen dues noves vies de col·laboració a les que ja mantenen, des de fa anys, en matèria de difusió cultural.

Concretament, el nou conveni detalla que Hidraqua col·laborarà en accions de responsabilitat social, entre les quals s’especifiquen la millora de l’accessibilitat del Museu de la UA (MUA) i un programa de conferències, previst per al últim trimestre de l’any, en les Seus Universitàries de la UA que tindran com a tema central el canvi climàtic, aigua, contaminació o els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i en les quals participaran experts d’Hidraqua i de la UA. En concret, està previst que aquestes conferències tinguen lloc a les Seus de Torrevella, Xixona, Oriola, la Vila Joiosa i Petrer.

Hidraqua i la Universitat d’Alacant mantenen una col·laboració fructífera des de fa dècades en activitats d’àmbit cultural, com el patrocini de la Orquestra Filharmònica de la UA (OFUA) o el desenvolupament de concerts solidaris organitzats per les dues institucions.

Hidraqua també té un conveni de col·laboració amb el màster en Gestió Sostenible i Tecnologies de l’Aigua, que la UA fa a través de l’Escola Politècnica Superior.

TerritoriUA

TerritoriUA1