La Universitat d'Alacant reprèn la Marató d'Ocupació i Emprenedoria en format virtual

La cita anual del món laboral amb estudiants de la UA tindrà lloc els pròxims 12 i 13 de maig a través d’estands virtuals d’empreses, institucions i serveis de la UA

maraton2021_1

Alacant. Dilluns, 10 de maig de 2021

La Universitat d’Alacant farà, els pròxims 12 i 13 de maig, la XXII Edició de la Fira d’Ocupació i Emprenedoria Universitària, «Marató d’Ocupació i Emprenedoria», un fòrum pensat per a afavorir el contacte entre empreses, institucions i organitzacions públiques i privades amb estudiants i titulats i titulades de la Universitat d’Alacant.

La trobada constitueix una oportunitat per a trobar ofertes d’ocupació i pràctiques acadèmiques externes, i també informació i recursos per a la seua incorporació al món laboral i formació emprenedora.

La cita anual, que organitza el Vicerectorat d’Estudiants i Ocupabilitat a través del Centre d’Ocupació de la UA, s’estructura a través de l’acostament i l’intercanvi directe entre empreses d’àmbit nacional i estudiants i titulats a través d’estands virtuals. La delegada de la rectora per al Centre d’Ocupació, Nuria Grané ha destacat que «en la Marató d’Ocupació i Emprenedoria, les persones participants, poden establir contacte amb les empreses que necessiten personal qualificat i amb organismes dedicats a l’assessorament en matèria d’ocupació i emprenedoria i constitueix un marc idoni per a la difusió d’oportunitats, corroborat amb propostes d’ocupació, pràctiques i projectes emprenedors».

En aquesta XXII Edició de la Marató d’Ocupació i Emprenedoria, el públic assistent podrà trobar informació sobre els requisits per a sol·licitar una ocupació, les necessitats competencials exigides per les diferents empreses, les possibilitats de formar-se i de ser tutelat en accions emprenedores o de continuar formant-se. El fòrum tindrà gairebé 50 estands virtuals entre empreses, institucions i serveis de la Universitat d’Alacant.

El fòrum obrirà les portes a les 10 del matí del dia 12 amb la inauguració per part de la rectora, Amparo Navarro, en un acte virtual que es podrà seguir en l’enllaç i es desenvoluparà fins a les 18 hores del dia 13, en la clausura del qual es lliuraran els premis de la Triatló d’Emprenedoria i innovació social.

Activitats

Durant la Marató es faran presentacions d’empreses i de la Triatló d’Emprenedoria i Innovació Social, que compta amb tres premis de mil euros com a màxim cadascun: al millor projecte d’innovació social, al millor projecte d’emprenedoria social i al millor projecte de responsabilitat social, concedits pel Vicerectorat d’Estudiants i Ocupabilitat amb el patrocini del Banco Santander.