Les set universitats valencianes es donen cita a Alacant per a disputar el Campionat Autonòmic d'Esport Universitari de Tennis de Taula

La Universitat d’Alacant organitza les competicions de rem, triatló i tennis de taula que es disputaran entre els mesos d’abril i maig

Alacant. Dimecres, 28 d’abril de 2021

El tennis de taula protagonitza el retorn de la competició autonòmica universitària a la Universitat d’Alacant. La cita serà aquest dijous a partir de les 10.30 hores al Centre de Tecnificació d’Alacant, on es disputarà el campionat universitari de tennis de taula en el qual participen les set universitats valencianes, Universitat de València, Politècnica de València, Alacant, Jaume I, Miguel Hernández, Cardenal Herrera i Catòlica de València.

La competició es disputa en modalitat individual, tant en categoria femenina com masculina. En primer lloc es duu a terme una primera fase de lliga per grups a la qual segueix un quadre final eliminatori. Els tres primers classificats en cadascuna de les categories obtindran una medalla, i les universitats classificades en els tres primers llocs s’enduran un trofeu.

La Universitat d’Alacant és l’encarregada d’organitzar les competicions de rem, triatló i tennis de taula del CADU que es disputaran entre final del mes d’abril i principi de maig.

Com totes les competicions d’aquesta temporada, es disputarà a porta tancada, sense públic i respectant totes les mesures COVID.

Tennis_taula