Tornen els Diumenges al MUA en format en línia

La nova programació començarà el pròxim diumenge 21 de febrer amb cinc propostes d’arquitectura i creativitat, fotopoesia, una visita teatralitzada virtual a l’exposició Pluri-identitats, tècniques d’estampació i un taller en el qual convertir objectes d’usar i tirar en art d’usar i guardar

Alacant. Dimarts, 16 de febrer de 2021

Per cinquè any consecutiu, el Museu de la Universitat d’Alacant posa en marxa una nova edició del seu programa Diumenges al MUA, una edició que serà en línia, marcada per les circumstàncies sanitàries.

Amb l’objectiu d’acostar el MUA a tots els públics, la nova programació de Diumenges  al MUA començarà el pròxim diumenge 21 de febrer, amb cinc propostes que inclouen arquitectura i creativitat, fotopoesia, una visita teatralitzada virtual a l’exposició Pluri-identitats, tècniques d’estampació i un taller en què convertir objectes d’usar i tirar en art d’usar i guardar. La web on estarà allotjat el contingut serà mua.ua.es/diumengesalmua i estarà disponible a partir de la data que s’indica a l’inici de cada activitat fins al 6 de setembre del 2021, amb l’objectiu de facilitar l’accés al contingut en qualsevol moment.

«La Caixa» inaugura el programa proposat el pròxim diumenge 21 de febrer, una activitat a càrrec de Createctura, entitat dedicada al disseny i la pedagogia, en la qual es combinen la creativitat i l’arquitectura. El 28 de març, el MUA incorpora una activitat inclosa en la programació del festival Photoalicante que introduirà als participants en la Fotopoesía.

La programació continuarà el diumenge 25 d’abril amb «Sota la seua pell», una visita teatralitzada virtual a l’exposició Pluri-identitats, en la qual es plantegen qüestions relacionades amb la construcció i conceptualització de la identitat, a càrrec de l’actriu i dinamitzadora cultural alacantina Gemma Martínez. Dos artistes establits a Alacant protagonitzen les dues últimes activitats: el 23 de maig, Gertrudis Rivalta proposa «Mirades simètriques», un exercici que combina creativitat i expressió plàstica de les emocions (a través de la tècnica d’estampació per dobles amb els Test de Rorschach), en relació amb la Col·lecció de l’artista Daniel Escolano; i el 6 de juny Aurelio Ayela ofereix el taller «Reciclatge salvatge» en el qual ensenyarà com convertir objectes d’usar i tirar en art d’usar i guardar, tot això en el context de l’exposició de Trobades d’Art Contemporani.

Diumenges_MUAonline