La UA llança el concurs Collages Poètics a Mario Benedetti

Alacant. Dijous, 12 de novembre de 2020  Concurso_Collages

Continuen les propostes culturals de celebració del centenari del naixement de Mario Benedetti a la Universitat d’Alacant. El Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües, el Centre d’Estudis Literaris Iberoamericans Mario Benedetti (CeMaB) i el Museu de la Universitat d’Alacant convoquen el concurs Collages Poètics a Mario Benedetti.

Dirigit a la comunitat universitària (alumnat, PAS i PDI), el concurs proposa la creació literària de Benedetti com a tema central dels collages. Els treballs es presentaran a mua.convocatorias@ua.es fins a les 23.59 hores del 15 de desembre. Cada concursant podrà remetre una proposta composta per una obra única o una sèrie de fins a cinc peces. L’obra o la sèrie hauran de ser originals i inèdites.

La decisió del concurs es farà pública el mes gener de 2021, i es concedirà un primer premi, dotat amb 500 €; un segon, dotat amb 300 €, i un tercer premi, dotat amb 200 €.