L'equip de Triatló de la UA campió de la Copa del Rei

L’equip va aconseguir ahir diumenge amb el guardó i amb aquesta victòria suma 4 Copes del Rei durant els últims 6 anys

Alacant. Dilluns, 19 d'octubre de 2020

Nova victòria de l’Equip de Triatló de la Universitat d’Alacant que ahir es va proclamar campió de la Copa del Rei, després de disputar la competició a Roquetas de Mar, ciutat d’Almeria. Amb aquest guardó l’equip suma 4 Copes del Rei durant els últims sis anys (2015, 2016, 2019 i 2020).

Adrián Sáez, Héctor Arévalo, Roberto Sánchez Mantecón, Luis Miguel Velásquez i Christian Sánchez són els integrants de l’equip de Triatló UA que ahir va aconseguir un nou trofeu per al seu dilatat palmarès. L’equip de la UA va disputar l’última jornada de la Lliga Nacional de Clubs de la Copa del Rei GO Fit de Triatló amb un temps de 54:17, dos segons menys que el Cidade de Lugo Fluvial, segon classificat, i 13 segons menys que els Diablillos de Rivas Mar de Pulpí .

Paral·lelament es disputava la Copa de la Reina, en la qual l’equip femení de triatló de la UA també competia i en la qual va aconseguir la 5a posició, gràcies a la participació de Yaiza Saiz, Andrea Fernández, Sara Alemany i Camila Alonso.

A més, el dissabte 17 d’octubre es va disputar el Campionat d’Espanya de Triatló per Relleus on l’equip masculí, format per Adrián Sáez, Héctor Arévalo i Roberto Sánchez Mantecón, va aconseguir la medalla de bronze i l’equip femení, format per Yaiza Saiz, Sara Alemany i Camila Alonso va aconseguir la 5a posició.

Triatló UA

Cos tècnic

Roberto Cejuela i  Dr. Sergio Selles com a assessors científics
Alejandro Torres como entrenador

L’equip de triatló (masculí i femení), amb una brillant trajectòria esportiva i amb una clara vocació internacional, és un projecte de referència nacional amb èxits tan meritoris com la Copa del Rei.

La UA en una ubicació privilegiada per a la pràctica d’aquest esport és, amb un equip compromès amb l’esforç i l’excel·lència, un espai únic per a la promoció, la investigació i el rendiment d’alt nivell del triatló universitari. L’equip que va començar a formar-se l’any 2008, ha aconseguit guardons tan significatius com «Millor club de triatló de la Comunitat Valenciana 2016» i un glossari de campionats i competicions. El projecte va dirigit únicament i exclusiva a esportistes júnior i sub-23.