Nova etapa en l'Equip de Futbol Sala Femení de la UA

Alacant. Dimarts, 6 d'octubre de 2020

L'equip de Futbol Sala Femení de la UA comença nova etapa coincidint amb el nou curs acadèmic i el nou any de competició federada. La fins ara secretària tècnica de l'equip, Ana Costa, ha comunicat als responsables d'esports de la UA que no continuarà en el càrrec per motius personals, decisió a la qual se sumen l'entrenador Carlos Navarro i Francisco Mógica, responsable de comunicació de l'equip, amb els quals treballava de manera conjunta en la direcció tècnica de l'equip.

La UA, que en aquests moments gestiona el relleu, manté el seu compromís amb el projecte i assegura que mantindrà els objectius fixats per a aquesta temporada, afrontant amb plenes garanties, malgrat les particularitats sanitàries, l'aposta decidida per la promoció de l'esport femení i universitari a la província d'Alacant. La Universitat vol agrair públicament l'esforç i el treball dut a terme per Ana Costa, Carlos Navarro i Francisco Mogica durant tots aquests anys, uns anys en què l'equip ha obtingut uns resultats excel·lents.

Des de l'arribada d'Ana Costa com a jugadora l'any 2008, fins a aquesta última temporada, l'equip de Futbol Sala Femení s'ha endut amb el Campionat d'Europa universitari en dues ocasions, amb el subcampionat de Lliga, i s'ha classificat per a la Copa de la Reina durant els darrers anys. A més, recentment, abans de l'aturada ocasionada per la pandèmia, l'equip es va classificar per a la disputa de la Final Four de la Copa de la Reina, després de superar la fase eliminatòria en aquest nou format de campionat.