Diumenges al MUA torna en format virtual i presencial a partir del pròxim diumenge

Cinc activitats integren el nou programa per al primer quadrimestre curse

Alacant. Dijous, 1 d'octubre de 2020

El pròxim diumenge, 4 d'octubre arranca la cinquena edició de Diumenges al MUA amb un programa integrat per cinc activitats per al primer quadrimestre del curs, marcat per les circumstàncies sanitàries actuals, motiu pel qual la majoria de les activitats seran virtuals. Els tallers tenen la col·laboració de professionals del món de la cultura d'Alacant.

Totes les activitats virtuals, per a les quals no és necessària inscripció, estaran disponibles cada diumenge al matí en la pàgina web mua.ua.es/diumengesalmua, i podran ser consultades durant tres mesos.

La programació inclou una activitat presencial, que es durà a terme a les instal·lacions del MUA. Es tracta de la segona part del taller de fotografia estenopeica, que es va realitzar de manera virtual durant el confinament i que consistirà en el revelat de les fotos realitzades amb la càmera casolana fabricada en la primera part del taller.

La programació s'inaugura aquest diumenge 4 d'octubre amb la col·laboració de les Aules de Cultura de la UA i l'espectacle audiovisual Filant el MUA, en el qual els protagonistes brindaran petits avanços de les peces que estrenaran enguany i permetran descobrir els diferents espais del museu de la mà de l'Aula de Teatre, l'Aula de Dansa Contemporània, la coral i el quartet de corda de la Universitat.

La programació

Diumenge, 4 d’octubre

FILANT EL MUA

Espectacle de teatre, música i dansa per a tots els públics. A càrrec de les aules de Cultura de la UA (en línia).

Diumenge, 18 d’octubre

FONOTOPO, L’ESPAI SONOR

Taller d'interpretació gràfica i plàstica de la música. A partir de 6 anys. Impartit per Carlos Izquierdo, músic (en línia).

Diumenge, 8 de novembre

TALLER DE FOTOGRAFIA ESTENOPEICA (SEGONA PART)

Taller de fotografia i revelat artesanal. Participants: 10 xiquets/es a partir de 8 anys.

Presencial, d’11 a 13 h. Inscripcions a partir del 2 de novembre de 2020 a les 8 h (mua.ua.es).

Impartit per Sol Spinelli, fotògrafa.

Diumenge, 22 de novembre

SERY PUNKI

Mini taller de serigrafia i altres coses d'estampar. A partir de 7 anys. Impartit per DaGuten  Escola Gràfica de Barri (en línia).

Diumenge, 13 de desembre

QUI SÓC? LA IDENTITAT EN EL MÓN REAL

Taller de reflexió  i expressió gràfica de la identitat. Per a tots els públics. Impartit per Natalia Molinos, gestora cultural (en línia).