La Universitat d'Alacant presenta els seus equips federats per a la temporada 2020-2021

Presentacio_Equips_1

Alacant. Dimecres, 30 de setembre de 2020

L’amfiteatre de l’aulari 2 del campus de la Universitat d’Alacant va acollir ahir la presentació dels equips esportius federats de la Universitat d’Alacant per a la temporada 2020-2021. L’acte va aplegar una àmplia representació dels prop de 300 esportistes amb els quals compten els conjunts federats aquesta temporada, a més de tècnics i representants d’institucions, entitats, patrocinadors, col·laboradors i membres de la comunitat universitària.

La celebració va comptar amb les intervencions de Manuel Palomar, rector de la Universitat d’Alacant, Carles Cortés, vicerector de Cultura, Esport i Llengües, i Dari Escandell, director del Secretariat de Promoció Esportiva, i va servir, com ja és tradició, per a donar veu a esportistes de la UA que, amb una dilatada trajectòria en la institució, van compartir les seues experiències esportives i acadèmiques amb els nouvinguts. En concret, els esportistes seleccionats enguany han sigut Jerónimo Vidal Martínez, estudiant del grau en Mestre en Educació Primària de la UA i integrant de l’equip de bàsquet en cadira de rodes des de la seua creació i del relleu paralímpic de la UA; Mónica Castillo Martínez, capitana de l’equip de futbol sala femení i graduada en Nutrició Humana i Dietètica i màster en Investigació en Ciència i Tecnologia dels Aliments, i Eva García Berenguer, integrant des de fa set temporades de l’equip de rem i graduada en Fisioteràpia i màster en Teràpia Manual Avançada.

La competició federada de la Universitat d’Alacant es compon de dotze seccions, un grup de promoció de muntanya i un altre de mitja marató. Concretament, els equips competeixen en els esports d’apnea de competició, escalada, futbol masculí, futbol sala femení, orientació, pilota valenciana, rem, rugbi femení, masculí i s18, taekwondo, triatló, voleibol femení i vòlei platja.