La Universitat d'Alacant convoca els Premis Fundació Trinidad Alfonso per a estudiants esportistes

Es convoquen dos premis, un en modalitat femenina i un altre en modalitat masculina, dirigit a estudiants que compaginen els estudis amb la pràctica esportiva d’alt nivell

Alacant. Dimarts, 21 de juliol de 2020

La Universitat d'Alacant ha convocat els IV Premis Fundació Trinidad Alfonso per a estudiants esportistes d'acord amb el conveni de col·laboració entre les set universitats valencianes del Campionat Autonòmic d'Esport Universitari (CAEU) i la Fundació Trinidad Alfonso per a la promoció de l'esport universitari.

La convocatòria preveu dos premis, un en modalitat masculina i un altre en modalitat femenina, i estan dirigits a les persones matriculades durant el curs 2019/2020 en estudis oficials de grau, màster o doctorat en la Universitat d'Alacant que compaginen els estudis amb la pràctica esportiva d'alt nivell. Els dos premis van dirigits als/a les millors estudiants esportistes de la Universitat d'Alacant que hagen compaginat, amb els millors resultats, l'excel·lència acadèmica i la pràctica esportiva.

Cada premi consistirà en un diploma acreditatiu, una placa commemorativa i una aportació econòmica de 1.000 euros per a cadascun/a dels/de les guanyadors/es. La sol·licitud signada, juntament amb la documentació exigida, s'haurà de presentar per e-Administració, en l'oficina principal del Registre General o en les oficines auxiliars situades en les secretaries de centre i en la Seu d'Alacant fins al 16 d'octubre del 2020.

Les persones guanyadores dels premis es convertiran en representants de la Universitat d'Alacant en els actes de la Fundació Trinidad Alfonso i també en esdeveniments esportius de màxim nivell universitari internacional, nacional i autonòmic.

Premis_Fund_TrinidadAlonso.jpg