El MUA llança la convocatòria internacional 'Vides transformades'

Les obres que siguen seleccionades de la convocatòria formaran una exposició col·lectiva virtual

El termini de presentació ja està obert i finalitzarà el 30 de juny

Alacant. Dimarts, 2 de juny del 2020

El Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües de la Universitat d’Alacant, a través del Museu de la Universitat d’Alacant (MUA), llança la convocatòria internacional «Vides Transformades» per a la presentació d’obres que formaran una exposició col·lectiva internacional virtual.

El MUA, fidel al compromís que té amb la realitat social, ha creat aquesta convocatòria internacional amb l’objectiu de convertir-se en un espai de reflexió sobre el canvi de paradigma vital que ha provocat l’aparició del COVID-19. Mitjançant aquesta convocatòria seran seleccionades un conjunt d’obres, de qualsevol disciplina de les arts visuals, al voltant d’un eix central: tractar aquesta reflexió a partir de temes com la vida, la mort, la malaltia, el món presencial, el món virtual, la vulnerabilitat, el confinament, la prohibició, el distanciament social, la solidaritat, el poder, la soledat, el temps, la globalització, l’espai públic, l’espai privat, la sanitat, l’ensenyament, la comunicació o la dialèctica seguretat /llibertat, entre d’altres.

Únicament es podrà presentar una obra o sèrie per persona.

El termini de presentació de les obres serà de l’1 al 30 de juny del 2020, tots dos inclosos. La resolució i la publicació de les obres seleccionades tindrà lloc al llarg del mes de juliol del 2020 i es farà en la pàgina web www.mua.ua.es.