La Universitat d'Alacant reuneix els principals agents d'ocupació i autoocupació de la província

Alacant, 13 de novembre de 2013

Els principals agents d'ocupació i autoocupació de la província se citaran en la Universitat d'Alacant en una jornada organitzada per l'Observatori d'Inserció Laboral per a mostrar als estudiants els diferents serveis i recursos per a la seua ocupabilitat. Recursos per a l'ocupació a Alacant és el nom d'aquesta activitat dissenyada amb l'objectiu d'acostar en primer plànol futurs professionals i persones que hi ha darrere de cadascun d'aquests serveis.

Durant la jornada es comptarà amb la presència del responsable d'ocupació del Servof, Gustavo Martín; el cap del Departament de Joventut de l'Ajuntament d'Alacant i coordinador de l'Àrea d'Ocupació, Javier Gallego; una de les responsables de l'Àrea de Foment de l'Ocupació de l'Agència de Desenvolupament Local d'Alacant, Carmen Ibáñez; la tècnic del Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació de la Fundació General de la UA, M. José Piqueras, a més la directora del Secretariat de Pràctiques en Empresa i Suport a l'Estudiant de la UA, Josefa Parreño.

La jornada començarà amb una sessió pràctica titulada Què demanen les empreses a dia d'avui, impartida per Israel Pastor, membre de l'Observatori d'Inserció Laboral, amb les principals claus quant a habilitats i competències que demanen les empreses de la zona. Aquesta sessió es basa en el treball de revisió i recopilació fet des de l'Observatori per a analitzar noves tendències d’ocupabilitat a través de diferents departaments de Recursos Humans, consultores i agències de col·locació.

D'aquesta manera la UA potencia l'intercanvi directe d'impressions, sense intermediaris, entre el món universitari i el món de l'ocupació permetent als estudiants accedir a una formació actualitzada sobre quines àrees han de potenciar per a trobar un treball relacionat amb la seua titulació.

La jornada començarà el divendres 15 de novembre, a les 12.00 h, en la sala d'actes de l'Escola Politècnica I.

Més informació, programa i inscripció