Els clubs Rotary Alicante i Alicante Puerto dotaran beques de formació musical per a alumnes de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant

Alacant, 30 d'octubre de 2013

Lucía Gomis, directora de la Fundació General de la Universitat d'Alacant; Philippe Gilot, president del Club Rotary Alicante, i Paco Carreras, president del Club Rotary Alicante Puerto, han signat aquest matí un nou acord de col·laboració pel qual els clubs Rotary dotaran les beques d'alumnes de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant (OFUA), destinades a la formació musical d’aquests. L'acte d'avui l’ha presidit el vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés, que també ha estat acompanyat per Mihnea Ignat, director tècnic i artístic de l'OFUA; Luis Ramos i Luis de Sanmillán, membres dels clubs Rotary, i Faust Ripoll, director del Servei de Cultura de la UA.

L'acord de col·laboració subscrit aquest matí recull també la col·laboració entre aquestes entitats amb motiu del Concert de Nadal que l'OFUA oferirà en l'auditori de la Diputació d'Alacant (ADDA) el pròxim 21 de desembre i que tindrà un caràcter solidari a benefici de Cáritas.

Els signants han coincidit a destacar la importància d'establir col·laboracions d'aquesta índole, en suport de la cultura i destinades a la formació dels joves músics que integren l'OFUA. El vicerector Carles Cortés i el director de l'OFUA, Mihnea Ignat, han avançat que el programa de concerts de Nadal de l'OFUA d'enguany, estarà integrat per quatre concerts que es faran a Elda, Cocentaina, Centre Comercial Gran Via d'Alacant i ADDA. El contingut i calendari d'aquests concerts serà presentat a mitjan novembre.