El Magister Lvcentinvs de la Universitat d'Alacant celebra el vintè aniversari

El pròxim divendres 4 d'octubre tindrà lloc la cerimònia d'obertura del Màster en Propietat Industrial i Intel·lectual

Alacant, 2 d'octubre de 2013

El pròxim divendres 4 d'octubre, a les 19 h, se celebrarà la Cerimònia d'Obertura de la vintena edició del Magister Lvcentinvs , Màster en Propietat Industrial i Intel·lectual de la Universitat d'Alacant. Durant l'acte, Manuel Medina Ortega, professor honorífic de Dret Internacional i Relacions Internacionals de la Universitat Complutense de Madrid i eurodiputat durant vint-i-dos anys, pronunciarà la conferència d'obertura “The decline and fall of IP in Spain”.

La cerimònia tindrà lloc en la sala d'actes Alfredo Orts de l'edifici d'Òptica del Campus de la Universitat d'Alacant.

El Magister Lvcentinvs s'ha consolidat com un dels màsters europeus d'ensenyament especialitzat més complets, prestigiosos i actualitzats en matèries fonamentals per al desenvolupament de la societat del coneixement com són les patents, les marques, els dissenys, els drets d'autor i les tecnologies de la informació.

En els seus 20 anys hi han passat aproximadament 600 alumnes de diferents nacionalitats (europeus, nord-americans, llatinoamericans) i especialitats (advocats, enginyers, traductors, administradors d'empreses). “Per a nosaltres és un èxit que els nostres exalumnes ocupen els càrrecs de major responsabilitat en organismes internacionals com l'Organització Mundial de la Propietat Intel·lectual (OMPI), l'OAMI, en les oficines nacionals de Propietat Industrial i Intel·lectual de tot el món, i també en els despatxos i empreses més prestigiosos”, apunta Sara Martínez, coordinadora general del Magister Lvcentinvs.

“Entre els nous reptes està portar el nom de la UA com a referent de Propietat Industrial i Intel·lectual a llocs on abans no havíem arribat i actualment d'obligada presència, com és el cas d'Àsia. Així, actualment tenim per primera vegada sis alumnes funcionaris de la State IP Office de la Xina (SIPO). Així mateix, volem consolidar la nostra posició a Llatinoamèrica, no solament continuant amb les relacions ja establides sinó ampliant la nostra xarxa de col·laboració mútua”, finalitza la coordinadora.