L'equip d'handbol de la UA s'enfrontarà a la selecció nacional dels Emirats Àrabs

El partit amistós tindrà lloc en el pavelló del campus el pròxim 7 de gener

El projecte d’handbol, dirigit per José Julio Espina, és un dels més ambiciosos de l’esport universitari

Alacant. Dijous, 19 de desembre de 2019

L’equip universitari masculí d’handbol de la Universitat d’Alacant s’enfrontarà a la selecció nacional dels Emirats Àrabs Units en un partit amistós que tindrà lloc en el pavelló del Campus de Sant Vicent, el pròxim 7 de gener a les 12.30 hores, amb entrada gratuïta. El partit servirà de preparació per als pròxims compromisos de l’equip en la temporada universitària.

El conjunt d’handbol és una de les apostes principals del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües de la Universitat d’Alacant. L’actual projecte es va iniciar fa dues temporades de la mà de José Julio Espina, un referent d’aquest esport que és, a més, doctor en Ciències de l’Esport i professor i investigador en la institució acadèmica alacantina.

Integrat per estudiants de la UA, el grup de jugadors es podria presentar com una selecció de la província d’Alacant, ja que la majoria dels integrants procedeixen de clubs emblemàtics com a Agustins i Salesians d’Alacant, els equips de localitats com Sant Joan, Benidorm, Elda, Santa Pola i, fins i tot, alguns clubs de fora de la província.

Durant el que portem de Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU) aquesta temporada, l’equip d’handbol masculí compta els seus partits per victòries davant dels conjunts de les universitats de València, Jaume I de Castelló i Politècnica de València. L’any passat va aconseguir el campionat.

Notícia relacionada:

L’equip universitari d’handbol de la UA demostra la fortalesa del seu projecte amb un empat davant del Club Handbol Benidorm