L'empresa tecnològica Orizon renova el seu patrocini a l'equip d'elit de triatló de la Universitat d'Alacant

El rector, Manuel Palomar, i Ángel Pineda, CEO d’Orizon, han segellat un acord que es prolonga durant més d’un lustre

Instants de la signatura de l'acord Alacant. Dilluns, 16 de desembre de 2019

La Universitat d’Alacant i l’empresa alacantina Orizon, especialitzada en solucions per a assegurar el rendiment de les infraestructures tecnològiques de grans organitzacions, han signat aquest matí la renovació de l’acord de patrocini, un any més, de la mercantil a l’equip d’elit de triatló de la Universitat d’Alacant.

La signatura de renovació del patrocini s’ha formalitzat avui en el despatx rectoral i ha sigut rubricada per Manuel Palomar, rector de la Universitat d’Alacant, i Ángel Pineda, CEO de la companyia. A l’acte van assistir també Esther Algarra, secretària general de la UA, Manuel Navarrete, subdirector Tècnic d’Esports, Álvaro Martínez Luque, delegat de Seccions Federades, i Olga Carrillo, directora financera de la firma tecnològica alacantina.

La renovació d’aquest patrocini s’inscriu dins de la col·laboració de la Universitat d’Alacant i l’empresa Orizon, que es prolonga durant un lustre. Segons ha explicat Manuel Palomar, «ens sentim orgullosos que empreses capdavanteres, innovadores i amb la projecció d’Orizon es fixen en la tasca que realitza la Universitat amb l’esport. L’empresa Orizon, també vinculada a la UA al Parc Científic, és una referència internacional i amb el seu patrocini reconeix valors com l’esforç, tan important en la vida universitària i en l’esport», ha afegit.

Segons Ángel Pineda, «des d’Orizon tenim clar el nostre compromís amb la societat alacantina i, atesa la nostra activitat, creiem que, entre altres iniciatives, hi podem contribuir facilitant el desenvolupament i la formació dels professionals, tant actuals com futurs. Des del punt de vista acadèmic i de coneixement, hem desenvolupat una intensa activitat, però considerem que l’esport i els seus valors intrínsecs són també fonamentals en aquest objectiu i el nostre compromís és clar», ha afegit.

Orizon manté una estreta relació amb la Universitat d’Alacant des de fa ja un lustre. Va començar impartint xarrades entre els alumnes d’Enginyeria Informàtica, va signar un conveni de pràctiques per a aquest alumnat i, a continuació, va segellar un conveni marc de col·laboració el 2019 per a impulsar la promoció de seminaris, cursos i el desenvolupament d’investigació a l’entorn de les noves tecnologies. A més, Orizon està vinculada al Parc Científic d’Alacant.