El rector de la Universitat d'Alacant rep l'equip de voleibol de platja

El projecte dirigit per José Antonio Pérez Turpín va aconseguir notables èxits com la Copa del Rei la temporada passada

Representants dels equips femení i masculí han departit amb Manuel Palomar sobre la formació i l’esport en la vida universitària

Imatges de la recepció del rector a l’equip de voleibol de platja

Alacant. Dimecres, 6 de novembre de 2019

El rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, ha rebut aquest matí en el despatx rectoral l’equip universitari de voleibol de platja en un acte que ha servit de balanç de la temporada passada i en el qual els representants de l’equip han departit amb el rector sobre la disciplina que practiquen, sobre la seua formació i sobre les necessitats que requereix la combinació d’estudis acadèmics i la competició d’elit.

El projecte de tecnificació per a voleibol de platja, dirigit pel professor José Antonio Pérez Turpín, del Departament Didàctica General i Didàctiques Específiques, és un dels més reconeguts entre els conjunts federats que la Universitat d’Alacant presenta en esports molt diferents. Entre altres èxits, van destacar en la temporada passada el campionat de Copa del Rei, que va aconseguir la parella formada per Daniel Moreno i Óscar Jiménez, a l’abril a Maspalomas. A més, han aconseguit tres medalles d’or, sis de plata i un bronze en diferents campionats de circuits nacionals i internacionals, al costat dels metalls aconseguits en el Campionat d’Espanya Universitari (CEU), que van ser plata en masculí, bronze en femení, i en els Campionat Autonòmic d’Esport Universitari (CADU), que van ser or i plata en masculí, plata en femení i plata en mixt.

El rector de la UA ha convidat els esportistes presents a «continuar formant-se i continuar creixent en els estudis i en l’esport, per al que tindreu tot el suport d’aquesta Universitat». Per la seua part, Pérez Turpín es va mostrar orgullós dels esportistes que dirigeix i va comentar que «treballarem per a repetir els èxits de l’any passat i intentarem, amb treball i esforç, millorar-los aquesta temporada».