La Fundació Manuel Peláez renova el patrocini de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant

El rector de la UA, Manuel Palomar, i Manuel Peláez, president de la Fundació, han signat aquest matí el nou acord

Alacant, 19 de juliol de 2013

La Fundació Manuel Peláez continuarà donant suport, com a entitat patrocinadora, a l’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant (OFUA). El nou acord, amb què es renova el patrocini durant un any més, ha sigut signat aquest matí pel rector de la UA, Manuel Palomar, i per Manuel Peláez, president de la Fundació que porta el seu nom.

L’acte de signatura ha comptat amb la presència de Carles Cortés, vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística de la UA, Marcelo Méndez, vicepresident de la Fundació Manuel Peláez, Lucía Gomis, directora de la Fundació General de la UA, Concha Aldave, directora de la Fundació Manuel Peláez i Mihnea Ignat, director titular i artístic de l’OFUA.

La Fundació Manuel Peláez va ser el primer patrocinador a recolzar aquest projecte musical i formatiu l'any 2007, un suport que s’ha mantingut de manera ininterrompuda durant set anys perquè, tal com ha assegurat Manuel Peláez, “el caràcter social dels empresaris és molt important i l’empresariat ha de donar suport i ajudar la cultura, l’esport i la investigació”.

El rector, Manuel Palomar, ha agraït a la Fundació el seu suport permanent i ha lloat els projectes socials duts a terme a través de l’OFUA, “per acostar la cultura a la societat amb les seues actuacions i amb la formació musical dels joves que la integren sota la direcció de Mihnea Ignat”. Palomar, ha finalitzat assegurant que “aquestes són les accions que uneixen Universitat i societat”.