Els millors del "seven" es donen cita en el XXII Torneig Rugbi Platja Universitat d'Alacant

La competició tindrà lloc durant la jornada del pròxim dissabte 27 a la platja de Sant Joan, a l’altura de la parada Costa Blanca del TRAM

Encara que la competició és d’inscripció lliure, hi ha confirmats jugadors internacionals, olímpics i procedents de diversos equips de Divisió d’Honor de rugbi

Rugby_playa_VERGARA1

Imatge d’un dels partits del torneig de 2018. Autor: Vergara

Cartel_rugby_playa4

Alacant. Dimecres, 24 de juliol de 2019

La platja de Sant Joan, a Alacant, serà escenari el pròxim dissabte d’una jornada de rugbi 7, també conegut com seven, que reunirà un bon nombre d’esportistes d’elit sobre l’arena per a disputar el XXII Torneig Rugbi Platja Universitat d’Alacant. A l’altura de la parada del TRAM, davant del restaurant Mediterráneo, seran més de 200 participants els que mesuraran forces des de les 10 hores del matí.

Després de 22 edicions, el Torneig Rugbi Platja Universitat d’Alacant s’ha convertit en una cita indispensable per als aficionats d’aquest noble esport i, també, per a curiosos que any rere any omplin els límits del camp habilitat a l’arena de la platja de Sant Joan d’Alacant. En gran manera, aquesta afició pel torneig és deguda a la gran participació que registra i, sobretot, per la qualitat dels jugadors que s’hi inscriuen, a més de la vistositat d’aquesta modalitat de rugbi, amb alta intensitat, en partits de tan sols dues parts de 7 minuts, excepte la final, que serà a dues meitats de 10 minuts.

Encara que la competició és d’inscripció lliure, per la qual cosa no és necessari pertànyer a clubs federats, els jugadors fan equips segons les afinitats i gustos i es podrà veure competir esportistes internacionals, que han disputat jocs olímpics i que juguen en Divisió d’Honor amb els seus clubs federats. Fins i tot, segons confirmen els organitzadors, s’hi han inscrit diversos jugadors escocesos procedents d’un conegut club d’aquest país.

Amb entrada lliure per al públic, els partits dels dos grups de la competició (amb 5 equips cadascun) començaran a les 10 hores i es prologaran fins al migdia. A la vesprada, les semifinals enfrontaran els dos millors de cada grup i, després del partit pel bronze, a les 19.45 hores tindrà lloc l’inici de la gran final.