Vectalia es compromet un any més amb el patrocini de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant

El president del grup, Antonio Arias, i el rector de la universitat, Manuel Palomar, han signat la renovació del conveni que renova el compromís de Vectalia amb el projecte musical de la UA

Alacant. Dimecres, 3 de juliol de 2019

Vectalia i la Universitat d’Alacant han renovat un any més el conveni de patrocini del projecte musical de l’Orquestra Filharmònica de la UA. L’acord ha sigut rubricat pel conseller delegat del grup empresarial alacantí, Antonio Arias i el rector de la Universitat, Manuel Palomar.

El mecenatge de Vectalia permet, any rere any, finançar beques de formació per als músics de l’OFUA i també l’organització de cicles de concerts com els de Nadal, Primavera i Estiu que anualment du a terme la Universitat amb un caràcter marcadament solidari i amb recaptacions que es destinen a causes benèfiques.

El rector, Manuel Palomar, ha assenyalat la importància que representa per a la Universitat d’Alacant el compromís demostrat per Vectalia amb l’Orquestra Filharmònica, “el seu patrocini resulta fonamental perque el projecte musical i la formació de joves músics siga una realitat en la nostra universitat”

Per la seua banda, Antonio Arias, conseller delegat del grup Vectalia, ha explicat que “la nostra intenció és contribuir i potenciar la formació de talent, en aquest cas musical i de la mà d’una institució com és la Universitat d’Alacant”. Arias ha destacat que “estem molt orgullosos de patrocinar durant tants anys l’Orquestra Filharmònica de la UA. És una inversió que s’ha traduït en magnífics concerts, en l’aposta per músics joves i amb projecció que tenen l’oportunitat de treballar amb importants directors i, a més, en una ingent tasca solidària a través de la col·laboració amb diferents entitats socials”.

Vectalia_UA