Finalitzen els Diumenges al MUA amb un espectacle teatral participatiu

Les Aules de Teatre, Dansa i Música de la UA clausuren el programa anual amb l’espectacle per a tots els públics ‘Al Cor del MUA’

Alacant. Dimecres, 5 de juny de 2019

El pròxim diumenge 9 de juny finalitza el programa d’activitats «Diumenges al MUA», amb una proposta participativa teatral, oberta a tots els públics i amb entrada lliure, protagonitzada per les Aules de Teatre, Dansa i Música de la UA: «Al Cor del MUA».

L’activitat començarà a les 11 hores, una proposta en la qual ballarins, actors i músics de les Aules Culturals de la Universitat, conviden a recórrer el Museu per a conèixer, no només els seus espais i exposicions, sinó també la seua dinàmica de funcionament i a les persones que hi desenvolupen la seua feina diàriament. El MUA està concebut no només com un lloc que allotja exposicions, sinó com un espai cultural viu i obert a la societat.

El programa de tallers didàctics, visites guiades i activitats culturals organitzat pel Museu de la Universitat d’Alacant per als diumenges, ha aconseguit un gran èxit de participació en els quasi tres anys d’existència que té, una activitat que conjumina art i didàctica, amb visites guiades, tallers i propostes com el ioga, contacontes, teatre, poesia, fotografia, arquitectura o cuina, entre altres propostes.