Cajamar renova el compromís com a patrocinador de l'Orquestra Filharmònica de la UA

El rector, Manuel Palomar, i el director territorial de Cajamar a Alacant, Manuel Nieto, han signat aquest matí el conveni de patrocini

Alacant. Dilluns, 27 de maig de 2019

El rector de la Universitat d’Alacant, Manuel Palomar, i el director territorial de Cajamar a Alacant, Manuel Nieto, han signat aquest matí un conveni de col·laboració pel qual Cajamar manté el suport com a patrocinador del projecte musical de l’Orquestra Filharmònica de la UA (OFUA). En l’acte de signatura han estat presents la vicerectora de Planificació Econòmica, Mónica Martí, el vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés, i Laura Vera, directora de Zona Alacant Nord de Cajamar.

Manuel Palomar ha destacat la qualitat de l’OFUA i la importància d’aquest patrocini destinat a beques formatives per a l’alumnat que integra l’OFUA i als cicles de concerts que es duen a terme a la primavera.

Per la seua part, el director territorial de Cajamar a Alacant, Manuel Nieto, ha manifestat la intenció de prolongar en el temps aquest acord, ja que la col·laboració en l’àmbit cultural és una de les prioritats de Cajamar, juntament amb el suport al desenvolupament local.