La UA celebra la clausura de la XIX edició Magister Lvcentinvs, Màster en Propietat Industrial i Intel·lectual

Alacant, 12 de juny de 2013

Divendres que ve dia 14 de juny a les 19:00 hores se celebrarà la Cerimònia de Clausura de la dinovena edició del Magister Lvcentinvs, Màster en Propietat Industrial i Intel·lectual de la Universitat d'Alacant, corresponent al curs acadèmic 2012/2013.

En aquesta ocasió, la conferència estarà a càrrec de l'enginyer José Luis López Gómez, assessor tècnic del President de Patents de Talgo i recentment guardonat amb el "European Inventor Award 2013" en la modalitat "Most Popular Invention". El "European Inventor Award" va ser creat per l'Oficina Europea de Patents l'any 2006 i és la primera vegada en els seus vuit anys d'existència que recau en un inventor espanyol.

La Cerimònia, que se celebrarà en el Saló d'Actes %u201CAlfredo Orts%u201D de l'Edifici d'Òptica de la Universitat d'Alacant, serà presidida per María Jesús Pastor Llorca, directora del secretariat de Transferència de Coneixement de la UA, i explicarà a més amb la participació de Luis Berenguer Giménez del Gabinet de Presidència de l'OAMI, Cristina Férnandez Ordás, sotsdirectora general del Departament de Coordinació Jurídica i Relacions Internacionals de l'OEPM, i Francesco Mattina, president de l'Associació d'Antics Alumnes del Magister Lvcentinvs.

D'altra banda, les guitarristes Veronique Van Duurling (Bèlgica) i Nora A. Gundersen (Noruega) amenitzaran l'acte amb diversos interludios.