La Universitat d'Alacant comença les fases finals dels CEUS amb la recepció oficial del rector

El MUA va acollir ahir prop de dos centenars de representants d'universitats espanyoles

Les competicions es disputen al campus, Sant Vicent i al Club de Tennis Alacant fins divendres

Alacant. Dimecres, 10 d'abril de 2019

El Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) va ser l’escenari ahir de la recepció d'esportistes i representants de les universitats espanyoles que competeixen en els CEUS (Campionats d'Espanya Universitaris) de 2019 de futbol sala, tennis i escacs, que se celebren fins divendres a les instal·lacions esportives universitàries, a Sant Vicent del Raspeig i al Club de Tennis Alacant.

Prop de dues-centes persones es van citar en els exteriors de la pinacoteca universitària, algunes després d'haver disputat els primers encontres de les competicions respectives, per a participar en la recepció oficial de la Universitat d'Alacant.

El rector de la UA, Manuel Palomar, va expressar que per a la institució és un «orgull» rebre els esportistes universitaris, que encarnen valors «tan importants com l'esforç, tant esportiu com acadèmic», i els va convidar a gaudir de la seua estada i de les competicions, per a les quals els va desitjar «molta sort».

Al costat del rector hi van participar Carles Cortés, vicerector de Cultura, Esport i Llengües; Malena Fabregat, coordinadora acadèmica de Relacions Institucionals de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials; Dari Escandell, director del Secretariat de Promoció Esportiva de la UA; Ulpiano Román, delegat del Comitè Espanyol de l'Esport Universitari del Consell Superior d'Esports, i Jesús Villar i José Luis Lorenzo, alcalde i edil d'Esports, respectivament, de Sant Vicent del Raspeig.

Competicions

La competició de futbol sala, en les modalitats femenina i masculina, es disputa fins als dies 9 i 12 d'abril als pavellons de la Universitat d'Alacant i de Sant Vicent del Raspeig. Les finals tindran lloc el dia 12 al pavelló universitari, a les 10 hores la masculina i a les 12 hores la femenina.

La competició de tennis es disputa a les instal·lacions del Club de Tennis Alacant, pròxim a la universitat. Els partits classificatoris i la final tindran lloc entre els dies 9 i 11, igual que succeeix amb la competició d'escacs, que en aquest cas se celebra a les aules 13 i 14 de l'aulari III de la Universitat d'Alacant.

Tota la informació està disponible en la pàgina web www.ceuscv2019.com i l'actualitat de cada jornada i competició es podrà seguir mitjançant les etiquetes #CEUSCV2019 i #CEUSUA2019. Totes les competicions seran obertes al públic amb entrada gratuïta.