La Fundació Marjal se suma al projecte musical de l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant

Alacant, 17 de maig de 2013

L'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant (OFUA) compta des d'avui amb la Fundació Marjal com a nou patrocinador que s'uneix a aquest projecte musical. El rector de la Universitat d'Alacant, Manuel Palomar, en qualitat de president de la Fundació General de la UA, i Francisco Gómez Andreu, president de la Fundació Marjal, han signat aquest matí en el despatx rectoral, un acord de col·laboració per l’esmentat patrocini. Tots dos han estat acompanyats pel vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés; la directora de la Fundació Marjal, Sofia Blasco; la directora de la Fundació General de la UA, Lucía Gomis; el director del Secretariat de Promoció Cultural i Lingüística, Josep Ochoa, i pel director titular i artístic de l'OFUA, Mihnea Ignat.

El rector ha destacat la importància d'aquest nou acord de patrocini i “la gran repercussió que estan tenint els concerts de l'OFUA, a més del seu encert formatiu i la seua dimensió solidària”. Així mateix, Francisco Gómez, president de la Fundació Marjal, ha assegurat que “és un vertader plaer poder recolzar aquests meravellosos músics que componen l'OFUA”. La Fundació Marjal té entre les seues finalitats, la promoció i el desenvolupament de tota classe d'activitats, culturals i artístiques.

El vicerector Carles Cortés ha anunciat que el patrocini de la Fundació Marjal anirà destinat concretament als Concerts d'Estiu de l'OFUA. Els concerts es duran a terme durant la primera setmana de juliol, amb un total de quatre concerts a Villena, Oriola (amb la novetat d'actuació a l'aire lliure), Monòver (per primera vegada) i en l'ADDA.

El director titular i artístic de l'OFUA, Mihnea Ignat, ha avançat que aquests concerts comptaran amb un reconegut i jove solista de violoncel, Stefan Cazacu.