Convocatòria Roda de Premsa - Presentació dels Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira"

Alacant, 3 de maig de 2013

Data: Dilluns 6 de maig

Hora: 12 h

Lloc: Seu Ciutat d'Alacant

Hi intervenen:

-Manuel Palomar, rector de la UA

-Carles Cortés, vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística

-Carmen Marimón, directora del Secretariat de Seus

-Catalina Iliescu, Coordinadora Acadèmica dels Cursos d'Estiu

El pròxim dilluns 6 de maig, a les 12 h, la Universitat d'Alacant presentarà la programació dels Cursos d'Estiu de la Universitat d'Alacant "Rafael Altamira" 2013, que es duran a terme durant el mes de juliol.

El rector, Manuel Palomar, presentarà les novetats organitzatives i la nova programació, acompanyat pel vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés; la directora del Secretariat de Seus, Carmen Marimón, i la coordinadora acadèmica dels cursos, Catalina Iliescu.

Assistiran a la presentació directors i coordinadors dels cursos, així com representants d'entitats patrocinadores i col·laboradors.

El programa inclou cursos de temàtica i contingut variats que s’impartiran en el Campus, en la Seu Ciutat d'Alacant i en les seus universitàries de la UA en la província.