Tornen els "Diumenges al MUA" amb un nombre més elevat de propostes

La programació arranca el pròxim 27 de gener i com a novetat s’hi incorporen les aules de Teatre i Dansa de la UA

Programacion_MUA_2cuatrimAlacant. Dimecres, 16 de gener de 2019

L’èxit d’edicions anteriors i la gran afluència de públic han portat el Museu de la Universitat d’Alacant (MUA) a dissenyar un nombre més gran d’activitats en la nova programació de «Diumenges al MUA», creada per al segon quadrimestre d’aquest curs. Deu propostes integren el programa que es durà a terme del gener al juny, amb tallers i espectacles per a tota la família d’11 a 12.30 hores, i amb la incorporació aquest any de les aules de Teatre i Dansa de la UA.

El programa arranca el diumenge 27 de gener amb el taller L’Art dei Mediterrani, un taller didàctic sobre patrimoni historicoartístic impartit per Beatriz Rico, dirigit a infants a partir de sis anys (vint-i-cinc places); el 10 de febrer el personal del MUA impartirà la visita taller La Quotidianitat com a Material Poètic, un interessant taller sobre creació de poemes objecte a partir d’utensilis domèstics (vint-i-cinc places. Infants a partir de vuit anys i familiars), i el 24 de febrer serà el torn del taller Cuinant Art, a càrrec d’IIusia eventos, sobre creació artístic culinària (vint places. Infants de sis a dotze anys acompanyats d’un adult). Març portarà, el dia 10, el taller d’experimentació fotogràfica Entre el Surrealisme i la Poesia Visual sobre fotografia i collage, impartit per Photoalicante (vint places. Infants a partir de sis anys i acompanyants), i el 24 de març el taller Persones Fantàstiques, un taller artístic de joc i reflexió impartit per Agència Creativa (vint places. Infants de cinc a dotze anys).

Abril arribarà amb el taller Alícia, el Missatge i el Conill, el dia 7, una proposta sobre llibrets màgics, progressius i surrealistes que impartirà Va de Cuentos (vint places. Infants de 4 a 12 anys acompanyats d’un adult); el 14 d’abril, el taller Sentir l’Arquitectura proposarà experimentació sensorial i arquitectura, a càrrec d’Habitando voy i Sen Platform (trenta-cinc places. Infants de cinc a onze anys i acompanyants). Maig començarà amb Projecte Identitats, el dia 12, un taller de pintura mural participativa impartit per Col·lectiu OZ (cinquanta places. A partir de nou anys), i Detectius en el Museu: Ioga Contes, una proposta de ioga familiar per a descobrir el museu a càrrec de Carolina Rueda (quinze places. Infants de quatre a nou anys acompanyats d’un adult). I per a acabar, el 9 de juny es clourà la programació amb l’espectacle teatral i de dansa Al cor del MUA, a càrrec del professorat d’aquestes aules de la UA, amb entrada lliure per a tots els públics.

Totes les activitats són gratuïtes i és necessari fer inscripció prèvia (llevat de l’espectacle del 9 de juny). Les inscripcions s’obrin a les 8 hores del dilluns anterior a la data de cada taller en www.mua.ua.es/inscripciones.