La Universitat d'Alacant presenta els equips de vòlei platja per a la pròxima temporada

El combinat universitari va aconseguir la plata en el Campionat d’Espanya Universitari masculí, el bronze en la Copa d’Espanya sènior i l’or i la plata en el CADU masculí i femení

Voley_platja1 Voley_platja2a

Imatges de la presentació

Alacant. Divendres, 14 de desembre de 2018

El Vicerectorat de Cultura, Esports i Llengües va presentar ahir l’equip universitari de vòlei platja, en un acte de va tindre lloc en el restaurant La Vaqueria del Camp d’Elx, entitat col·laboradora de l’equip, i que va tenir la presència de Dari Escandell, director del Secretariat de Promoció Esportiva, juntament amb tècnics i jugadors.

L’estructura de l’equip presentada ahir està formada per José Antonio Pére Turpin, director i entrenador, María José Gomis, delegada acadèmica, Sergio Pérez com a primer entrenador, Héctor Manuel Bernabé com a segon entrenador i Esther García-Serna com a nutricionista. A més de la Vaqueria del Camp d’Elx, l’equip universitari de vòlei platja té la col·laboració de Hermanos Sala Rodríguez i Kinetic Performance.

Els esportistes de l’equip de vòlei platja de la UA competeixen en el circuit autonòmic, en el Nacional Madison i en el Campionat d’Espanya Absolut de la Real Federació Espanyola de Voleibol. Per aquest motiu, la UA duu a terme el programa de tecnificació de vòlei platja, que any rere any creix amb noves incorporacions.

En la temporada actual, que està prop d’acabar, s’han aconseguit títols com a or, plata i bronze en proves autonòmiques, or i plata en Sub-21 i plata en Sub-19 en categoria masculina del campionat d’Espanya, entre d’altres. En els CADU (Campionat Autonòmics d’Esport Universitari), s’ha aconseguit or i plata amb Daniel Moreno i Pablo Pérez, en dos tornejos diferents, i plata amb Belén de la Fuente i Ana Díaz.