Alejandro Tous i Mariano Barroso debaten aquest divendres en col·loqui dins de la presentació del TEADA de la Universitat d'Alacant

Alacant, 17 d'abril de 2013

L'actor alacantí Alejandro Tous i el director de cinema Mariano Barroso participaran en el col·loqui “L’actor con(tra) el director” moderat pel professor John Sanderson i el director de l'Aula de Teatre de la Universitat d'Alacant, Juan Luis Mira, que tindrà lloc el divendres 19 d'abril de 2013, a les 12 h en la sala de graus de la Facultat de Dret de la UA. L'activitat s'inclou dins de la presentació del Títol d'Expert en Art Dramàtic Aplicat (TEADA).

TEADA és el primer projecte d'ensenyament reglat sobre interpretació actoral que presenta la UA, per iniciativa de la Facultat de Filosofia i Lletres. En aquest curs de 200 hores que s'impartirà entre octubre i març, els divendres a la vesprada i els dissabtes al matí, l'alumnat inscrit rebrà docència en veu, moviment, eloqüència, vers, actuació davant la càmera, proves de càsting, didàctica, comunicació en la xarxa i altres especialitats imprescindibles per a l'actor, però també vàlides per a altres professionals que necessiten perfeccionar la interacció personal o la promoció audiovisual i en la web 2.0.

Durant el col·loqui, els professionals respondran a les qüestions que el públic assistent els plantege.

Alejandro Tous, exactor de l'Aula de Teatre de la UA, ha participat en les sèries de televisió Yo soy Bea, Mentes en shock i Cuestión de sexo. Mariano Barroso ha dirigit Lo mejor de Eva, Los lobos de Washington i Éxtasis. Guardonat amb el Goya al millor director novell per Mi hermano del alma, Barroso té un Goya al millor documental per Invisibles.