Golsmedia Sports reconeix l'esport de la UA amb premis a l'equip de futbol sala femení i al triatleta Sánchez Mantecón

L’Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig rep dos representants de l’equip de triatló de la UA, campions d’Espanya i Alemanya

Tres modalitats esportives de la UA, subvencionades amb patrocinis de Suma Gestió Tributària

Alacant. Dimecres, 31 d’octubre de 2018

L’esport de la Universitat d’Alacant continua estant d’enhorabona. Després de la finalització de la temporada passada i l’arrancada de l’actual, tot un seguit d’equips i d’esportistes estan recollit reconeixements al treball realitzat en l’anterior curs. El primer d’aquests casos han sigut els premis amb els quals Golsmedia Sports ha reconegut l’esport de la Universitat d’Alacant, en una gala que es va celebrar a Torrent (l’Horta Oest) dilluns passat. L’equip femení de futbol sala va obtenir el premi principal d’aquest esport, mentre que, en la modalitat de triatló i esport combinat, el premi masculí a va ser per a Roberto Sánchez Mantecón, triatleta de la Universitat d’Alacant.

També en la gala de lliurament de patrocinis de Suma Gestió Tributària, celebrada ahir dimarts a l’Auditori de la Diputació d’Alacant (ADDA), van tenir protagonisme els esportistes de la Universitat d’Alacant. Els equips de futbol sala femení, que milita en la primera divisió nacional, i l’equip de vòlei femení, que milita en la Súper Lliga 2, van ser presentats per al seu patrocini per l’organisme de gestió tributària, mentre que els equips de rem de la UA, tant en modalitat femenina com masculina, van tenir presència en la celebració pel fet que participen en la Lliga de Rem de Banc Fix del Mediterrani.

Recepció oficial

D’altra banda, l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig ha acollit aquest matí una recepció oficial del consistori a dos esportistes de l’equip de triatló de la Universitat d’Alacant. En concret, la recepció ha sigut dedicada a Roberto Sánchez Mantecón, campió d’Espanya el 2018, i a Lasse Lührs, actual campió alemany d’aquesta disciplina i estudiant de la institució acadèmica alacantina.

Voley_rem_ADDA

L’equip femení de vòlei i tres representants dels equips de rem (a l’esquerra amb dessuadora), en la gala de l’ADDA