El MUA presenta l'exposició d'Arcadi Blasco "Relats de línies i fang"

Dijous vinent, dia 28, s'inaugura aquesta mostra que inclou una selecció de la seua obra des de 1954 fins a 2012

El dilluns 25 comença un taller teoricopràctic sobre l'obra ceràmica d'Arcadi Blasco

Arcadi_Blasco

Alacant, 22 de febrer de 2013

Una vintena d'obres representatives de les diferents etapes creatives de l'artista de Mutxamel, Arcadi Blasco, constitueixen el recorregut expositiu que proposa el MUA amb la mostra "Relats de línies i fang". L'exposició serà inaugurada pel rector de la UA, Manuel Palomar, dijous que ve 28 de febrer a les 18.00 h, a la sala Arcadi Blasco, recentment nomenada així en homenatge i reconeixement a l'artista.

La mostra, organitzada pel Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística i comisariada per José Piqueras, presenta una selecció d'obres que constitueixen un resum didàctic de la producció d'Arcadi Blasco, des de 1954 fins al 2012. La vintena d'obres exposades formen part de l'obra d'Arcadi Blasco que es troba al MUA, obra de la qual la UA és dipositària per desig exprés de l'artista fins que finalitzen les obres del futur Museu Arcadi Blasco a la seua ciutat natal. La mostra romandrà oberta al públic fins a finals de juliol.

L'exposició es completa amb activitats integrades que pretenen aprofundir i divulgar l'obra d'Arcadi Blasco i el seu procés creatiu. Amb aquest objectiu, el MUA ha programat un taller teoricopràctic entorn de l'obra ceràmica d'Arcadi Blasco, que donarà començament dilluns que ve 25 de febrer i que finalitzarà el 16 d'abril. Estudiants de l'Escola Superior d'Art i Disseny d'Alacant i de la UA constitueixen l'alumnat d'aquest taller que es farà en les instal·lacions del MUA i en les d'EASA.

La Universitat d'Alacant finalitzarà les activitats entorn de l'exposició d'Arcadi Blasco amb les jornades "A propòsit d'Arcadi Blasco", previstes per als dies 7 i 8 de maig amb la participació de reconeguts artistes, crítics d'art, professors i investigadors, els quals debatran sobre l'obra, la repercussió i rla ellevància de l'artista, a més d'indagar en la importància del seu procés creatiu.