La UA es proclama campiona europea en futbol sala femení i en judo

L’equip de futbol sala femení de la UA i el judoka, Joaquín Gomis, aconsegueixen la medalla d’or en el Campionat d’Europa Universitari (EUSA 2018), que ha tingut lloc a la ciutat de Coïmbra, Portugal

Alacant. Dilluns 30 de juliol de 2018

La UA tanca la temporada esportiva amb un resultat espectacular en el Campionat d’Europa Universitari (EUSA 2018), que ha tingut lloc a la ciutat de Coïmbra, Portugal, on ha aconseguit la medalla d’or en futbol sala femení i en judo.

L’equip de futbol sala femení de la Universitat d’Alacant va aconseguir, aquest cap de setmana, ser campió d’Europa després de vèncer en la ronda de penals (7-6) la Universitat Politècnica de Moscou. I el judoka de la UA, Joaquín Gomis, s’ha proclamat campió d’Europa, en la categoria (60 kg), representant la Universitat d’Alacant després de disputar cinc combats, molt renyits, contra els representants de la Universitat de Bordeus (França), la Universitat d’Aveiro (Portugal), la Universitat de Wroclaw (Polònia), la Universitat de Leipzig (Alemanya) i la Universitat de Lisboa (Portugal).

Joaquín Gomis, competidor internacional, membre de l’equip nacional espanyol i dirigit pel seu entrenador, Luis Alcaraz, aconsegueix així completar una temporada fantàstica en la qual també ha aconseguit l’or en el CEU i el CADU 2018, i a l’espera de poder revalidar al desembre el títol de campió d’Espanya absolut, que ja va obtenir en les edicions de 2013 i 2016.