Teatre i Soul demà al MUA amb la Nit en Blanc

L’actriu alacantina Gemma Pascual donarà vida al personatge A.R.T.E en els espais del Museu i, després de la seua actuació, arribarà el concert “Noche Soul”

Nit_blancAlacant. Dijous, 19 de juliol de 2018

La nit en blanc arriba al Museu de la Universitat d’Alacant, demà divendres 20 de juliol, amb dues propostes de teatre i la música soul. La nit començarà a les 20.30 hores, amb l’actriu alacantina Gemma Pascual, que donarà vida al curiós personatge A.R.T.E que habita en els diferents espais del MUA, algú que va nàixer i va créixer amb l’arribada de les exposicions al MUA i que, per mitjà dels artistes que omplen els seus espais d’expressió, ha modelat la seua figura i el seu caràcter. Una dona molt sensible i enèrgica mostrarà, des de la seua tendra adolescència, com l’art contemporani l’esguita a borbolls, i modifica així les diferents emocions per les quals transita. A.R.T.E recorrerà l’exposició Color i les Trobades d’Art Contemporani EAC.

Després de l’actuació teatral, a les 22 hores, la música Soul inundarà el MUA, amb un concert amb veu de Maroca i el cor a cappella de la UA Games of Tones, acompanyats per Benjamí Sun al piano, Gabriel Mireman a la guitarra, el bateria Fernando Alba i Miguel Alsem al contrabaix.

GAME OF TONES

El grup Acapella “Game of Tones” és una agrupació nascuda a la Universitat d’Alacant formada per joves apassionats per la música que versiona i reinventa èxits de tots els temps únicament a través de la veu, i generen així tots els sons, el ritme, la melodia i l’harmonia necessària sense necessitat de cap altre instrument musical. El jove grup Acapella, que es caracteritza per l’estil natural, alegre i desenfadat dels seus membres, té una gran diversitat de veus (amb 5 sopranos, 4 alts, 3 tenors, 2 baixos i 1 beatbox).